کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

بهره‌برداری از پروژه برق روستای بردیان چرام +گزارش تصویری

30 آذر 1393 ساعت 13:33


پروژه اصلاح و بهینه سازی شبکه برق روستای بردیان چرام به بهره برداری رسید.
به گزارش کبنانیوز از چرام، صبح امروز با حضور نماینده مردم در مجلس، مدیرعامل شرکت برق استان کهگیلویه و بویراحمد، فرماندار چرام و مسئولان محلی شهرستان، پروژه اصلاح و بهینه سازی شبکه برق روستای بردیان به بهره برداری رسید.
رئیس اداره برق شهرستان چرام در سخنانی در جمع مسئولان و مردم روستای بردیان گفت: برای تکمیل این پروژه اعتباری بالغ بر پنج میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال و از محل اعتبارات بند ۶۹ بودجه کشور هزینه شده است.
وی با بیان اینکه شبکه برق روستای بردیان دارای وضعیت نامناسب و اکثر پایه های برق آن پوبی و فرسوده بود، گفت: تلفات انرژی و خاموشی های بی وقت نیز سبب ناراحتی مردم روستای بردیان شده بود که با اصلاح شبکه دیگر شاهد این مشکلات نخواهیم بود.
خسرو پرویزی وجود شبکه های برق در منازل مسکونی و حریم هوایی حیاط منازل را کانون خطری برای مردم این روستا دانست و گفت:با بازسازی و بهره برداری از این طرح این مشکل حل شده است.
حجت الاسلام بزرگواری نماینده مردم در مجلس در سخنانی در این آیین افتتاحیه،با تاکید بر اینکه یکی از شاخصه های توسعه مناطق محروم مسئله برق رسانی است، گفت: ما باید تشکر کنیم از عومل شرکت توانیر که وضعیتی به وجود آورده اند که مرز برق رسانی را به روستاهای ۱۰ و ۵ خانوار رسانده اند و در بهسازی و توسعه برق روستاها پیشرو هستند.
chroom (8) chroom (9) chroom (10) chroom (7) chroom (6) chroom (5) chroom (4) chroom (3) chroom (2) chroom (1)
انتهای پیام/فضلی‌زاده


کد مطلب: 79740

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/report/79740/بهره-برداری-پروژه-برق-روستای-بردیان-چرام-گزارش-تصویری

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1