کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

بیانیه شاخه جوانان و دانشجویی مردمسالاری استان

28 آبان 1393 ساعت 15:12




شاخه جوانان و دانشجویی حزب مردمسالاری استان کهگیلویه و بویراحمد در پی مسائل پیش آمده در مراسم سخنرانی حجه الاسلام والمسلمین منتجب نیا بیانیه ای صادر کرد.

متن کامل این بیانیه به این شرح است؛

خرمن شب با دلیری های شبگیران چه سنجد
باش گو تا برق غیرت برجهد از دیدگانم
شمع خاموشم صبور از شمع خاموشان نشینم
‌ای سکوت خلوت کروبیان چونت بخوانم
همانطور که اصلاع دارید هفته گذشته حجت الاسلام منتجب نیا قائم مقام حزب اعتماد ملی به جهت ایراد سخنرانی پیرامون قیام عاشورا و به دعوت تشکل وحدت اسلامی دانشگاه علوم پزشکی استان به یاسوج آمدند و به ایراد سخنرانی پرداختند.

نمی‌خواهیم از افرادی که باعث بی‌نظمی جلسه شدند گلایه کنیم که واقفیم اینان نه گوش برای شنیدن دارند و نه چشمی برای دیدن که اگر داشتد در این چند سال حرف ملت را می‌شنیدند و دردشان را می‌دیدند و این گونه منفورشان نمی‌شدند، که اگر کمی تفکر می‌کردند می‌توانستند به حرمت عاشورا و ماه محرم هم که شده پذیرای کلام مهمان دعوت شده باشند و جلسه را به هرج و مرج نکشانند، هر چند این جماعت از هرج و مرج کسب روزی می‌کند و از آب گل آلود ماهگیری.
قصد شکوه از بزرگان آنان را نیز نداریم که چند سال است با برچسب فتنه زدن به دیگران بر خلاف کلام رهبری در جذب حداکثری و دفع حداقلی، عمل می‌کنند و تفاوت شان با دسته اول در سن و سال شان و سمت سازمانی شان و توانایی شان در چپاول قدرت و مکنت است.
روی سخن مان با بزرگان به خواب رفته قوم خویش است، بزرگانی که حتی به جهت دلگرمی جوانان و استقبال از مهمان هم که شده به سالن نیامدند، بزرگانی که سال‌ها دم از اصلاح‌گری می‌زدند و نبود فضای باز رسانه‌ای را بهانه می‌کردند، امروزه که به حول وجود رسانه‌های اجتماعی بیشمار، در جواب سنگ پرانی‌ها و بازار گرمی‌های جماعت همیشه دلواپس، قلمی بر کاغذ نمی‌رانند و حامی ما جوانان و دانشجویان نمی‌شوند، البته این را قبول داریم که اینگونه از حق و حقوق افراد دفاع کردن، پرداخت هزینه‌هایی واقعا سنگین را می‌طلبد ولی ما زیاران چشم یاری داشتیم.
زاهد با ترس می‌تازد به پا
عاشقان پران از برق و هوا
به هر حال ما جوانان این بار با شوری که همراه همیشگیمان است و به سلاح شعور تجهیزش کرده‌ایم تا بستانیم حق خود.

و به قوم تمامیت خواه می‌گوییم که:
ماییم و نوای بینوایی
بسم الله اگر حریف مایی


کد مطلب: 74013

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/report/74013/بیانیه-شاخه-جوانان-دانشجویی-مردمسالاری-استان

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1