کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

ائتلاف اصولگرایان هم جواب نداد

17 آبان 1393 ساعت 17:55


آرش کنارکوهی

همچون مسابقه قبل، باز هم جمعی از جوانان با تفکراتی اصولگرایی و اصلاح طلبی گرد هم آمدند تا فارغ از تنگ نظری هایی که وجود دارد با هم باشند، ورزشی کنند، بخندند و البته کری بخوانند.
در این شب چهره های بیشتری از هر دو طیف آمدند تا چه آنها که بازی کردند و چه آنان که کنار خط آمدند، فوتبال را بهانه ای خوب برای دور هم بودن افکار و سلایق مختلف سیاسی-اجتماعی بدانند.
شاید نوشتن در اینباره را به بعد موکول کردن بهتر باشد و البته بی حاشیه تر. فقط خالی از لطف نخواهد بود که ذکر شود: در این بازی تیم اصلاح طلبان با نتیجه ۱۴ بر ۳ تیم اصولگریان را مغلوب کرد! مسابقه قبلی این دو تیم در هفته گذشته هم با نتیجه ۱۴ بر ۲ به نفع اصلاح طلبان پایان یافته بود.
پنجشنبه این هفته نیز دو تیم به مصاف هم خواهند رفت.
(تحریریه کبنا، از کیفیت پایین عکسها پوزش می طلبد).
.
EslahtalabanFootball-(3)
EslahtalabanFootball-(2) EslahtalabanFootball-(4) EslahtalabanFootball-(5) EslahtalabanFootball-(6) EslahtalabanFootball-(7) EslahtalabanFootball-(8) EslahtalabanFootball-(9) EslahtalabanFootball-(10) EslahtalabanFootball-(11) EslahtalabanFootball-(12) EslahtalabanFootball-(13) EslahtalabanFootball-(14) EslahtalabanFootball-(15) EslahtalabanFootball-(16) EslahtalabanFootball-(17) EslahtalabanFootball-(18) EslahtalabanFootball-(19) EslahtalabanFootball-(20) EslahtalabanFootball-(21) EslahtalabanFootball-(22) EslahtalabanFootball-(23) EslahtalabanFootball-(24) EslahtalabanFootball-(25) EslahtalabanFootball-(26) EslahtalabanFootball-(27) EslahtalabanFootball-(28)


کد مطلب: 72573

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/report/72573/ائتلاف-اصولگرایان-هم-جواب-نداد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1