کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

وضعیت غمبار ورزشگاه تختی گچساران+تصاویر

14 مهر 1393 ساعت 2:59


آرش کنارکوهی(دبیر بخش ورزشی کبنا)

ورزشگاه تختی؛ ورزشگاهی که چه جوانان قدیم و چه جدید از آن خاطرات زیادی دارند، ورزشگاهی که این روزها حال چندان خوشی ندارد.

حال ورزشگاه تختی خوش نیست تا قولهایی که پیش از این برای مجهز کردن آن به پیست تارتان توسط شرکت نفت داده شده بود همچنان در حد یک حرف باقی مانده باشد.

حال ورزشگاه تختی خوب نیست، ورزشگاهی که پیش از این رییس اداره ورزش و جوانان خبر از طرح بهسازی و مرمت آن داده بود اما همچنان خبری نشده است.

حال ورزشگاه تختی خوب نیست، ورزشگاهی که همانطور این روزها شنیده شد با پیگیری‌های نماینده مردم گچساران و باشت، ۷۰۰میلیون تومان اعتبار برای بهسازی و مرمت آن اختصاص داده شده است و باید منتظر ماند تا چه موقع این اعتبار از سوی ورزش و جوانان پیگیری شود.

حال ورزشگاه تختی خوب نیست و چشم انتظار رسیدگی مسئولان است؛ از نماینده مردم گچساران و باشت گرفته تا فرماندار شهر و تا مدیرکل ورزش استان و تا...

شاید نوشتن بیش از این، حال ورزشگاه پیر تختی را خوب نکند و البته نمک بر روی زخم ها باشد.

گزارش تصویری گویای بخشی از حال و روز وضعیت تختی است، حال و روزی که چهره غم به خود گرفته... و تنها یک چیز است که حال آن را خوب می کند: همه ورزشگاه تختی گچساران را دریابیم...

.

TakhtiGachsaran-(1)

TakhtiGachsaran-(15) TakhtiGachsaran-(2) TakhtiGachsaran-(3) TakhtiGachsaran-(4) TakhtiGachsaran-(5) TakhtiGachsaran-(6) TakhtiGachsaran-(7) TakhtiGachsaran-(8) TakhtiGachsaran-(9) TakhtiGachsaran-(10) TakhtiGachsaran-(11) TakhtiGachsaran-(12) TakhtiGachsaran-(13) TakhtiGachsaran-(14)  TakhtiGachsaran-(16) TakhtiGachsaran-(17) TakhtiGachsaran-(18) TakhtiGachsaran-(19) TakhtiGachsaran-(20) TakhtiGachsaran-(21) TakhtiGachsaran-(22) TakhtiGachsaran-(23) TakhtiGachsaran-(24) TakhtiGachsaran-(25) TakhtiGachsaran-(26) TakhtiGachsaran-(27)  TakhtiGachsaran-(29)

TakhtiGachsaran-(28)


کد مطلب: 66203

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/report/66203/وضعیت-غمبار-ورزشگاه-تختی-گچساران-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1