کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

فاجعه ای دیگر برای فوتبال گچساران؛ نفت باز هم کنار گذاشته شد

5 مهر 1393 ساعت 15:00


.

تیم نفت و گاز گچساران با سهل انگاری مسئولان آن، چه در گچساران و چه در مناطق نفت خیز از جام حذفی کنار گذاشته شد.

به گزارش کبنااسپورت، در چند روز اخیر خبرهایی در رابطه با تیم فوتبال نفت و گاز گچساران منتشر شد که حکایت از جلوگیری از حضور این تیم در جام حذفی و حتی لیگ دسته یک فوتبال کشور داشت و مسئولان این تیم را پس از ماه ها غفلت، بر آن داشت تا پیگیر کارها شوند که البته موفق نیز نشده و این تیم از شرکت در جام حذفی فوتبال کشور بازماند و با این روند، شاید از لیگ دسته یک فوتبال کشور نیز کنار گذاشته شود چرا که همچنان در رابطه با قراردادهای بازیکنان و تحویل آن به فدراسیون بحثهایی وجود دارد و البته مهلت آن نیز به پایان رسیده است.

عدم برنامه ریزی مسئولین مربوطه در این یکی دو سال اخیر؛ از کنار گذاشته شدن تیم نفت در جام حذفی در سال گذشته، تا عدم آماده شدن زمین تیم نفت در لیگ امسال و اکنون نیز عدم اجازه حضور در جام حذفی، و نیز ابهام برای شرکت در لیگ یک، همه آن چیزی است که اختلافات بین مسئولین ورزش نفت گچساران و مناطق نفت خیز جنوب و عدم هماهنگی آنان را عیان می سازد.

به زودی کبنانیوز این مساله را بطور کامل و شفاف مورد واکاوی و کنکاش قرار خواهد داد تا مقصران در این همه بی برنامگی و حذف متوالی تیم نفت در جام حذفی و یا حتی عدم اجازه حضور در لیگ یک مشخص شود تا خیل هواداران این تیم، خود به قضاوت بنشینند.

اما در ادامه آنچه که سرپرست این تیم به باشگاه ارائه داده است:

تیم فوتبال نفت و گاز گچساران از جام خذفی فوتبال کشور انصراف داد.

اعضای تیم فوتبال نفت و گاز گچساران که خود را برای حضور در رقابت های جام حذفی و لیگ دسته اول فوتبال کشور آماده می کردند با اعلام شورای ورزش مبنی بر رعایت سقف ۵۰ درصد نیروی شرکت نفتی در تیم از ادامه مسابقات جام حذفی کشور بازماندند.

سرپرست تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در این خصوص گفت: پس از اعلام این قانون به باشگاه نفت و گاز گچساران سریعا سقف مقرر شده در تیم اعمال و برای تصویب به شورای ورزش وزارت نفت ارسال شده است.

غلامعباس شریفی تصریح کرد: همزمانی جلسه شورای ورزش وزارت نفت برای تایید لیست اسامی این تیم و بازی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران با شهدای ارتش اصفهان منجر شد تا باشگاه مناطق نفتخیز به این تیم اجازه حضور در دومین مسابقه جام حذفی را صادر نکند.

شریفی افزود: در صورت تایید لیست نهایی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران با رعایت سقف ۵۰ درصد نیروی شرکت نفتی در جلسه روز یکشنبه مورخ ششم مهر ۹۳ این تیم می تواند در ادامه رقابت های لیگ دسته اول باشگاه های کشور حضور پیدا کند.

وی یادآور شد : باشگاه نفت و گاز گچساران پیش از این نیز در خواستی مبنی بر بستن تیم با ۳۵ درصد نیروی شرکت نفتی به شورای ورزش وزارت نفت ارسال کرده و متعهد شده است امسال با ۳۵ درصد و سال آینده را با ۵۰ درصد نیروی شرکت نفتی در رقابت های لیگ فوتبال ایران شرکت کند. که در صورت موافقت با این درخواست در جلسه روز یکشنبه تیم نفت و گاز گچساران می تواند با رعایت سقف ۳۵ درصد در مسابقات حاضر شود.

سرپرست تیم فوتبال نفت و گاز گچساران همچنین اثرات منفی حاصل از این شوک بزرگ به تیم را جبران ناپذیر عنوان کرد و افزود: تلاشهای شبانه روزی نماینده شهرستان گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی و مسئولان شرکت نفت و گاز گچساران طی روزهای گذشته برای حضور این تیم در رقابت های جام حذفی و موافقت شورای وزارت نفت با سقف ۳۵ نیروی نیروی شرکت نفتی قابل تقدیر دانست.

شریفی اظهارداشت: قوانین مصوب در وزارت نفت برای همه شرکت های تابعه لازم الاجرا است و رعایت نکردن آن تخطی از قانون محسوب می شود و باشگاه نفت و گاز گچساران همواره در جهت رعایت موازین وزارت نفت گام برداشته است.

وی باشگاه فرهنگی ورزشی مناطق نفتخیز جنوب را متولی اصلی ورزش قهرمانی در شرکت های تابعه مناطق نفتتخیز جنوب عنوان کرد و افزود: مدیریت این باشگاه نیز تبعیت از قانون را اولویت اصلی خود می داندو به همین دلیل از حضور تیم فوتبال نفت گچساران بدون مجوز شورای ورزش وزارت نفت در رقابت های جام حذفی ممانعت بعمل آورده است.

این مسئول اظهارامیدواری کرد: با تلاش مسئولان ورزش وزرات نفت و شرکت نفت و گاز گچساران موضوع موسسه شدن باشگاه نفت گچساران هرچه سریعتر مرتفع شود تا این باشگاه با جدیت بیشتری در راستای تحقق اهداف ورزش قهرمانی کشور گام بردارد .

شریفی اقدامات صورت گرفته در راستای موسسه شدن باشگاه نفت و گاز گچساران را قابل قبول دانست و افزود: تسریع در موسسه شدن باشگاه نفت و گاز گچساران به استقلال این تیم در تصمیم گیری ها و تامین اعتبارات مالی کمک بزرگی خواهد کرد.

سرپرست تیم فوتبال نفت و گاز گچساران درپایان از همه اعضای تیم فوتبال نفت و گاز گچساران و هواداران با تعصب و فهیم این شهردرخواست کرد تا با حفظ آرامش ، تمرکز خود را برای حضور جدی در رقابت های لیگ یک کشور قرار دهند.


کد مطلب: 65519

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/report/65519/فاجعه-دیگر-فوتبال-گچساران-نفت-باز-هم-کنار-گذاشته

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1