کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

هنر شهرداری دهدشت در جذب گردشگر! / از شیشه‌های شکسته تا سرگین حیوانات در شهربازی (+تصاویر)

5 فروردين 1397 ساعت 14:59


مزایای مستقیم حاصل از گردشگری بر هیچ کس پوشیده نیست، ایجاد فرصت‌های اشتغال جدید، فروش خدمات و کسب درآمد، ارتقاء سطح زندگی مردم و توسعه اقتصادی تنها بخشی از این مزایا است. در شهرهایی از جمله دهدشت  که رکود و بیکاری وجود دارد  توسعه گردشگری  موجب تحرک اقتصادی، استخدام نیروهای جوان و جلوگیری از مهاجرت می‌شود.
به گزارش کبنا از دهدشت، ظرفیت و توانمندی شهرداری‌ها در رشد گردشگری بسیار بالا است و همگان می دانیم که شهرداری‌ها با اختیاراتی که دارند، می‌توانند  اقدامات جدی برای جذب گردشگران به عمل آورند و با ایجاد مناظر زیبا و بازسازی فضاهای کهن شهری اقدام به جذب هر چه بیشتر گردشگران  کنند.
به نظر می‌رسد شهرداری دهدشت  می‌خواهد با جداول مملو از زباله در ورودی شهر، جلوی پارک‌ها و خیابان‌های اصلی شهر، به توسعه گردشگری و جذب مسافر  بپردازد!
در این گزارش به سراغ پارک جنگلی دهدشت که هر ساله میزبان گردشگران زیادی است آمده‌ایم تا ببینیم تنها تفرجگاه شهر دهدشت چگونه رسم مهمان نوازی را ادا می‌کند؟
نبود فضای سبز مناسب، رها شدن زباله در سطح پارک، سرویس بهداشتی که بویی از بهداشت و امکانات نبرده است، نبود مکان مناسب برای  بازی فوتبال، عدم روشنایی و نور مناسب و کافی در شب، ایمن نبودن وسایل بازی موجود در پارک برای کودکان از جمله گلایه‌های مسافران نوروزی در گفتگو با خبرنگار کبنا در دهدشت بوده است.
حوض‌های آبی که به جای فواره آب در آن‌ها خاک خودنمایی می‌کند و شهرداری دهدشت نه تنها اقدام به باز سازی آن‌ها نکرده بلکه  حتی زحمت تمیز کردن آن را به خود نداده است!
در شهربازی دهدشت همه چیز پیدا می‌شود از شیشه‌های شکسته تا سرگین حیوانات، زباله‌های رها شده و چمن‌های هرس نشده تا کودکانی که میان این همه بی نظمی دنیای شاد خود را می‌سازند.
 
 










































====================
گزارش و عکس از فاطمه خطیبی
===================
 


کد مطلب: 327677

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/report/327677/هنر-شهرداری-دهدشت-جذب-گردشگر-شیشه-های-شکسته-سرگین-حیوانات-شهربازی-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1