کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

آیا وزیر کشور پاسخ قانع کننده ای به عدل هاشمی پور خواهد داد؟

10 دی 1396 ساعت 16:10


کاربرگ سوال نماینده شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده از وزیر کشور تحویل هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی شد.
به گزارش کبنااز چرام,این روزها بحث تعیین معاونان استاندار کهگیلویه و بویراحمد و عدم توجه به حوزه انتخابیه نماینده کهگیلویه بزرگ به نیروهای کارآمد چهارشهرستان موجب شد که عدل هاشمی پور برای دفاع از حوزه انتخابیه خود طرح سوال از وزیرکشور را مطرح نماید.

 
همچنین در سفر استاندار به تهران و دیدار با وزیر راه و شهرسازی و غیبت نماینده کهگیلویه بزرگ در این دیدار موجب شد تا بحث جدل لفظی استاندار و عدل هاشمی پور دلیل غیبت هاشمی پور در این نشست مطرح شود.
نماینده شهرستان های کهگیلویه ,چرام,بهمئی و لنده در گفت و گو با کبنا در خصوص این حواشی اظهار داشت:بنده نه ارتباط تلفنی و از نزدیک حدود یک ماه است که استاندار را ندیده ام .
وی افزود:طرف من وزیرکشور است و با وی صحبت دارم و در کمیسیون تخصصی و صحن مجلس با وزیر کشور صحبت دارم.
هاشمی پور با اشاره به طرح سوال از وزیر کشور که موضوعات مختلفی دارد که در هفته های آینده وزیر در کمیسیون تخصصی باید پاسخگو باشد و اگر ما را قانع نکرد باید وارد صحن مجلس شود.
عضوکمیسیون انرژی مجلس با اشاره به موارد طرح سوال از وزیر کشور گفت:یکی بحث بی عدالتی و بی انصافی در تخصیص اعتبارات و دیگری بحث بلاتکلیفی بعضی فرمانداران شهرستان های حوزه انتخابیه که در ۴سال سالی یک فرماندار عوض شده و فرماندار فعلی هم سرپرست است و تعیین تکلیف نشده است.
عدل هاشمی پور در ادامه بیان کرد:از دیگر موارد و سوالات از وزیر کشور,بحث بی عدالتی ها , بی انصافی و قوم گرایی و اینکه مورد عجیبی که وجود دارد از حوزه انتخابیه علیرغم داشتن نیروهای کارآمد از این نیروها در حوزه معاونین استاندار استفاده نشده است.
وی تصریح کرد:نکاتی در رابطه با رفتار و کردار استاندار با مدیران استانی در جلسات است که در این خصوص و سایرموارد را مطرح و وزیرمحترم کشور باید در کمیسیون تخصصی پاسخ دهد و اگر ما را قانع نکرد باید در صحن علنی مجلس شورای اسلامی پاسخ دهد.
براساس این گزارش به نظر می رسد استان وارد سه قطب جدید حوزه سردسیر,گچساران و کهگیلویه شده و کشمکش نیروهای سیاسی و انتخاب مدیران و تقسیم بودجه در این سه حوزه و عدم توجه یا کم توجهی استاندار و تیم مدیریتی به هریکی از این سه قطب بخصوص چهارشهرستان حوزه انتخابیه عدل هاشمی پور و نخبگان این حوزه می تواند حاشیه هایی برای تیم مدیریتی استان ایحاد کند.
باید منتظر ماند که آیا رحمانی فضلی وزیرکشور دولت روحانی پاسخ قانع کننده ای به عدل هاشمی پور و مردم حوزه انتخابیه وی دارد یا خیر؟
 
 


کد مطلب: 304417

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/report/304417/آیا-وزیر-کشور-پاسخ-قانع-کننده-عدل-هاشمی-پور-خواهد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1