کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

آغاز پروژه آزادسازی حریم خط انتقال آب ایستگاه چشمه‌سیاه دهدشت

29 آبان 1396 ساعت 14:07


به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد مسعود مرادیان صبح امروز از پروژه آزادسازی حریم خط انتقال ایستگاه چشمه سیاه دهدشت بازدید  کرد.
معاون مهندسی و توسعه شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد در این بازدید اظهار کرد: با توجه به قرار گرفتن بیش از ۴ کیلومتر از این خط انتقال در  مزارع حاشیه شهر چرام از ایستگاه چشمه سیاه تا دمدره، این پروژه در هفته جاری آغاز شد.
وی عنوان کرد: به لحاظ فنی و برای حفاظت از خطوط انتقال، کشاورزی و ساخت  و ساز روی خطوط انتقال و در حریم عبور خطوط انتقال ممنوع است.
معاون مهندسی و توسعه شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد  با بیان اینکه شرکت آبفای شهر در زمان احداث این خط انتقال نسبت به خریداری اراضی  موجود در مسیر این خط انتقال اقدام کرده است،  بیان کرد: برخی معارضات نیز در این زمینه وجود دارد که با همکاری واحد حقوقی و دفتر فنی آبفای استان در صددر برطرف کردن آنها هستیم.
مرادیان نسبت کشاورزی  و ساخت و ساز در مسیر خطوط انتقال آب هشدار داد و گفت: با توجه به مشکلات و خطراتی که این کار برای خطوط  انتقال به همراه دارد با هرگونه تخلف در این زمینه برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.


کد مطلب: 293349

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/report/293349/آغاز-پروژه-آزادسازی-حریم-خط-انتقال-آب-ایستگاه-چشمه-سیاه-دهدشت

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1