کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کل استان از توزیع ناعادلانه اعتبارات معترض هستند / استاندار ورود کرد / اعتبارات سال ۹۷ بازنگری می‌شود

14 آبان 1396 ساعت 12:45


 
علی محمد احمدی استاندار کهگیلیه و بویراحمد بعد از حرف و حدیث‌های زیادی که در خصوص توزیع اعتبارات شنیده است، امروز در چرام خبر از بازبینی در تخصیص اعتبارات سال ۹۷ داد.
به گزارش کبنا از یاسوج، علی محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد صبح امروز در شورای اداری شهرستان چرام با بیان اینکه  یکی از مهمترین مشکلات مناطق و شهرستان‌ها توزیع ناعادلانه اعتبارات است و یک دغدغه‌ای برای من شده، و به صورت جدی پیگیری می‌شود.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: در سال ۹۷ در تخصیص اعتبارات استانی بازبینی خواهیم کرد.
احمدی افزود: ۶۲ میلیارد تومان اعتبار به شهرستان چرام تخصیص یافت.
قبل از این عدل هاشمی‌پور نماینده شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده از نحوه توزیع اعتباراتی استان در جلسه‌ای با حضور استاندار گلایه کرد و آن را به نداشتن نیروی قدر و مهم از کهگیلویه بزرگ در سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی ربط داد.
اگر چه حسن نوروزی امروز در چرام پاسخ عدل هاشمی‌پور را داد و گفت: از کهگیلویه بزرگ چند نیرو در سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی وجود دارد.
اما قبل از این نیز فرماندار بویراحمد از رویه توزیع اعتبارات و برخورد ناعادلانه در تخصیص اعتبارات با حضور استانداران پیشین و جدید اعتراض کرده بود.
حضرت آیت‌الله ملک‌حسینی نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در دیداری که با مردم شهر قلعه‌رئسی داشت، اظهار کرد: بی‌شک اگر تبعیضی در تقسیم بودجه انجام بگیرد چنانچه بفهمم ورود می‌کنم.
علی محمد احمدی استاندار کهگیلیه و بویراحمد بعد از حرف و حدیث‌های زیادی که در خصوص توزیع اعتبارات شنیده است، امروز در چرام خبر از بازبینی در تخصیص اعتبارات سال ۹۷ داد.
به گزارش کبنا، برخی از کارشناسان و مدیران دستگاه‌های دولتی حرف‌های عجیب و غریبی در خصوص نحوه توزیع اعتبارات می‌زنند، که بهتر است استاندار به طور خصوصی در این رابطه از این کارشناسان و مدیران سوال کند.


کد مطلب: 289661

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/report/289661/کل-استان-توزیع-ناعادلانه-اعتبارات-معترض-هستند-استاندار-ورود-سال-۹۷-بازنگری-می-شود

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1