کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

رضایت بخشدار سرفاریاب از تدبیر مدیرکل راه و شهرسازی استان(+تصاویر)

12 آبان 1396 ساعت 11:45


بخشدار سرفاریاب از پیمانکار جدید  پروژه آب حیات و مدیرکل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد این بخش ابراز رضایت کرد.
به گزارش کبنا نیوز از چرام , بخشدار سرفاریاب ، سرپرست راه و شهرسازی چرام به همراه خبرنکاران  از پروژه جاده آب حیات بازدید کردند .
آتش سودا بخشدار سرفاریاب در حاشیه این بازدید در گفت و گو با خبرنگاران  ضمن اظهار رضایت از تدبیر جدید مدیرکل راه و شهرسازی استان بخاطر سرعت بخشیدن به پروژه فوق از مدیرکل راه و شهرسازی و مدیران تابعه شهرستان چرام و نیز فرماندار شهرستان بخاطر وضعیت جدید پروژه که باعث تسریع در انجام عملیات راهسازی و احداث جاده شده تقدیر و تشکر کرد.
وی افزود از اینکه پای فرد خوش سابقه و خوش نامی بنام مهندس دیده ور به این پروژه باز شده بسیار خرسندم و یقیین دارم جناب آقای دیده ور با سابقه خوبی که در امور راهسازی و احداث جاده ها دارند بزودی عملیات مورد نظر این پروژه را به اتمام رسانده و مردم‌را از پیچ های خطرآفرین و حادثه خیز آب حیات نجات خواهد داد .
نماینده عالی دولت در بخش سرفاریاب ضمن تشکر از  دیده ور بخاطر پذیرش مسئولیت و همکاری در احداث این جاده به وی اطمینان خاطر داد که مردم و مسءولین بخش سرفاریاب و نیز شهرستان چرام با ایشان نهایت همکاری را خواهند داشت و بخوبی با وی همکاری و همراهی خواهند نمود.
رییس شورای اداری بخش سرفاریاب همچنین از مدیرکل و مدیران شهرستانی منابع طبیعی و آبخیزداری استان بخاطر همکاری که در اجرای پروژه داشته و دارند تقدیر و تشکر کرد .
آتش سودا ضمن برشمردن مشخصات پروژه و نقش مهمی که در جذب گردشگر دارد افزود تکمیل این قسمت از جاده از آرزوهای دیرینه تمامی مردم استان و استانهای همجوار بویژه خوزستان ، بوشهر ، فارس و اصفهان هست و با تکمیل این پروژه شاهد هجوم گردشگران بیشتری به بخش خوش آب و هوای سرفاریاب خواهیم بود.
وی همچنین از مدیران محترم راه و شهرسازی استان خواست تا هرچه سریعتر نسبت به تکمیل پروژه نیمه تمام جاده ارتباطی دهستان پشته زیلایی که از سال گذشته نیمه کاره رها شده و همچنین تامین اعتبار ، برگزاری مناقصه و تکمیل ۱۲ کیلومتر باقیمانده جاده دمه که قبلا نیز قول مساعدتش را داده اند اقدام نمایند .
به گزارش کبنا,پیچ های خطرناک آب حیات در محور سادات به یاسوج از دغدغه های مهم مردم و مسئولان بوده که با حضور پیمانکار خوشنام استان در این پروژه امیدواری برای اصلاح این جاده بیشتر شده.
در این بازدید که با حضور بخشدار و رئیس راه و شهرسازی چرام و پیمانکار پروژه انجام شد بر لزوم تسریع در رفع مشکلات برای اتمام پروژه تاکید شد.
تصاویر:


کد مطلب: 289117

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/report/289117/رضایت-بخشدار-سرفاریاب-تدبیر-مدیرکل-راه-شهرسازی-استان-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1