کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مردمان روستای سمغان، چشم انتظار یاری مسئولین کهگیلویه

11 مهر 1396 ساعت 17:47


سیدکورش دستفال؛
در ایام محرم فرصتی دست داد تا پس از چندی به روستای سمغان کهگیلویه سفر کنم. روستایی در حاشیه شهر دهدشت با مردمانی باصفا و البته بسیار محروم و کم توقع...
آنچه باعث شد تا این مطلب را جهت یادآوری مسئولین به نگارش در آورم، ضعف شدید بهداشتی و آلودگی های ناشی از عدم جمع آوری زباله های خانگی و رها شدن آن در حاشیه جاده شهر دهدشت و کنار این روستا بوده است.
همگان واقفند که کهگیلویه بزرگ از محرومیت زجر می کشد و زجر آن همیشه ناشی از کمبود بودجه نبوده و نخواهد بود چرا که بیشترین درد این مناطق ضعفهای مدیریتی بوده تا ضعف بودجه... و برای مثال زدن  این ضعف های مدیریتی میتوان به آلودگی های حاشیه شهر دهدشت و همچنین ورودی های تنگ و تاریک و بدون علائم رانندگی این شهر اشاره کرد.
آنچه بصورت حداقلی از مسئولین مربوطه انتظار می رود این است که فکری به حال آلودگی های حواشی شهر دهدشت و البته روستاها نمود چرا که رسیدگی به چنین اموراتی نیازمند بودجه های کلان نمی باشد و با کمی مدیریت و البته دلسوزی می شود از بروز مشکلات بهداشتی جلوگیری بعمل آورد و البته میزبان خوبی برای مسافرین بود و حقوق شهروندی و روستاییان عزیز را نیز محترم شمرد.
در پایان، مردمان با صفای روستای سمغان کهگیلویه چشم انتظار رسیدگی مسئولین شهرستان می باشند.
.


کد مطلب: 280662

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/report/280662/مردمان-روستای-سمغان-چشم-انتظار-یاری-مسئولین-کهگیلویه

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1