کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

تنها درخواست مادر شهید دیشموکی از مسئولان کهگیلویه و بویراحمد (+تصاویر)

26 شهريور 1396 ساعت 2:06


گلزار شهید جبار دارایی در منطقه پس چات روستای مورخانی از توابع بخش دیشموک همچنان ساماندهی نشده است.

راه ارتباطی منتهی به گلزار شهید جبار دارایی نامطلوب بوده و گلزار این شهید زیبنده شهید و شهدا نیست.



بنیاد شهید گلزار فرزند شهیدم را ساماندهی کند

نوریجان وکیلی پرور مادر شهید جبار دارایی در گفتگو با خبرنگار با بیان اینکه، تنها خواسته ی من از مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران؛ ساماندهی گلزار فرزند شهیدم است تصریح کرد: انتظار دارم اداره راه نسبت به تسهیل راه ارتباطی منتهی به گلزار فرزند شهیدم، اقدام کنند.



مادر شهید دارایی اذعان کرد: همه امیدم به مسئولان است که گلزار فرزند شهیدم را سرو سامان دهند و مسیر ارتباطی مناسبی را برای گلزار ، ترتیب دهند.



انتظار یکی از اهالی روستای پس چات مورخانی از مسئولان

منصورصادقی مهر از اهالی روستای پس چات مورخانی در این رابطه اظهار کرد: وضعیت محوطه و گلزار شهید دارایی به همین شکل است که در تصاویر زیر مندرج در این گزارش مشاهده می کنید.

وی بیان کرد: ۵ الی ۶ خانوار خانوارهای مستقر در این منطقه و در جوار گلزار شهید دارایی؛ در طول سال به ویژه فصل زمستان با مشکلات فراوانی از جمله وضعیت نامطلوب راه ارارتباطی روبرو هستند.



صادقی مهر تصریح کرد: دغدغه اساسی ما ساماندهی گلزار شهید دارایی و مرتفع کردن مسیر منتهی به این گلزار شهید است.

وی بیان کرد: از مسئولان متولی انتظار می رود در جهت تسهیل راه ارتباطی این گلزار و سامندهی گلزار شهید داریی، اهتمام جدی ورزند.

شهید دارایی در سال ۱۳۴۵در روستای «ده قاضی»در خانواده ای مذهبی وکم درآمد چشم به جهان گشود از همان دوران نوجوانی به کارگری و کشاورزی پرداخت اگر چه سواد نداشت اما تمام موضوعات انقلاب را خوب درک می کرد وآنها را قبول داشت وموج صداقت وبرادری در وجود او نمایان بود .

در ابتدای جوانی راهی خدمت سربازی شد وپس از گذشت ۲ماه  از خدمت سربازی اش  در جبهه «سومار»درتاریخ ۲ خرداد ۶۷ به درجه رفیع شهادت نائل آمد.







=================

گزارش و عکس از وحید آهنگ

=================


کد مطلب: 275476

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/report/275476/تنها-درخواست-مادر-شهید-دیشموکی-مسئولان-کهگیلویه-بویراحمد-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1