کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

جلسه شورای شهر یاسوج پشت‌ درب‌های بسته / دهراب‌پور، نگین‌تاجی و خوبانی جلسه را ترک کردند / تقسیم غنائم / این که بگویند فلان معاونت برای «آشنا» و بهمان برای دیگری صحیح نیست

5 شهريور 1396 ساعت 10:56


جلسه مراسم تحلیف و هیأت رئیسه شورای اسلامی شهر یاسوج که با حضور فرماندار بویراحمد برگزار شد حاشیه‎هایی نیز به دنبال داشت.

به گزارس کبنا، صبح امروز جلسه مراسم تحلیف و هیأت رئیسه شورای اسلامی شهر یاسوج که با حضور فرماندار بویراحمد و معاونین وی برگزار شد بعد از صحبت‌های فرماندار که از اعضای شورا خواست تا همه بر اساس قانون عمل کنند و همه در شورا از حق یکسان برخوردار باشند. محمد رحیم دهراب پور پرده از برخی از اتفاقات برداشت.

دهراب‌‎پور گفت: چرا چهار نفر باید مقدرات و همه امور شهر یاسوج باشند.
مسعود خوبانی عضو شورای اسلامی شهر یاسوج نیز در صحبت های گفت: چرا ما اعضای شورای اسلامی شهر یاسوج تاکنون نتوانسته ایم با هم در یک جلسه بنشینیم. و فلسفه شورا تقسیم غنائم نیست. برای رفع گره‌ای از مشکلات مردم تشکیل شده است.
وی تاکید کرد: ما هفت نفر متأسفانه هنوز هیچ جلسه‌ای با هم نداشته‌ایم.
عضو شورای اسلامی شهر یاسوج با بیان اینکه من همیشه مثال‌هایم را روی آقای آشنا می‌زنم، گفت: این که بگویند فلان معاونت برای آقای آشنا و بهمان معاونت برای دیگر عضو شورا، صحیح نیست.
به گزارش کبنا، بعد از صحبت‌های اعضای شورای شهر یاسوج با پیشنهاد معاون فرماندار بویراحمد اعضای شورای شهر فرصت ده دقیقه ای پیدا کردند که بدون حضور خبرنگاران حرف‌هایشان را با هم بزنند و  بعد از ساعتی که جلسه پشت درب های بسته برگزار شد، محمد رحیم دهراب پور، مسعود خوبانی، فرشاد نگین تاجی جلسه را ترک کردند. این سه نفر بعد از ترک جلسه در جمع خبرنگاران گفتند که جلسه از رسمیت نیفتاده اما به دلیل اینکه رأی ما تاثیرگذار نبوده و جهت تعامل بیشتر جلسه را ترک کردیم.
 


کد مطلب: 270291

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/report/270291/جلسه-شورای-شهر-یاسوج-پشت-درب-های-بسته-دهراب-پور-نگین-تاجی-خوبانی-ترک-کردند-تقسیم-غنائم-این-بگویند-فلان-معاونت-آشنا-بهمان-دیگری-صحیح-نیست

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1