کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

جنتی: جاوید بهترین شهرداری هست که تا حالا دیده‌ام (+تصاویر)

24 مرداد 1396 ساعت 14:13


پروژه مجتمع بزرگ مجتمع تجاری، تفریحی و اقامتی خلیج فارس در یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد کلنگ‌زنی شد.
به گزارش کبنا از یاسوج، قبل از ظهر امروز کلنگ پروژه مجتمع تجاری تفریحی اقامتی خلیج فارس در یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور مسوولان کشوری و استانی زده شد.
سید نورالله جنتی‌پور مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد در این آئین، اظهار کرد: اجرای پروژه مجتمع فرهنگی و تجاری خلیج فارس یکی از بزرگترن کارهای جاوید در شهرداری یاسوج بود که انجام گرفت.
وی در ادامه گفت: آقای اکبری رئیس شورای اسلامی شهر یاسوج تمام قد برای اجرای این پروژه ایستاد و حمایت کردند و از طرفی مدیرکل دفتر فنی استانداری نیز همکاری خوبی برای اجرای پروژه داشت.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه آقای جاوید بهترین شهرداری بود که تا به حالا دیده‌ایم، اظهار کرد: برخی برای اجرای پروژه مجتمع بزرگ فرهنگی و تجاری خلیج فارس در یاسوج سنگ‌اندازی‌های کردند و حتی این مسئله را خبر ۲۰:۳۰ کشاندند، اما وقتی چیزی را که خدا بخواهد، انجام شود، انجام می‌شود و حمایت‌های هم از سوی مسوولان کهگیلویه و بویراحمد صورت گرفت.
جنتی‌پور ادامه داد: این پروژه اگر به همین سبک انجام بگیرد به یکی از بهترین مبلمان‌های شهری یاسوج تبدیل خواهد شد.
وی با بیان اینکه ظرفیت‌های بیشتری این استان دارد، اظهار کرد: می‌توان در این استان کارهای بزرگی انجام داد، اگر همه و همه کمک کنند این کارهای بزرگ انجام خواهد گرفت.


کد مطلب: 267141

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/report/267141/جنتی-جاوید-بهترین-شهرداری-هست-حالا-دیده-ام-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1