کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

تجمع اعتراضی ۱۰۸ ناظر جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد؛ بلاتکلیف در خانه‌هایمان نشسته‌ایم

11 تير 1396 ساعت 13:00


۱۰۸ نفر از ناظران جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد نسبت به بلاتکلیفی خود جهت اشتغال در جلوی استانداری این استان تجمع کردند.
 
به گزارش کبنا، ۱۰۸ نفر از ناظران جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد با تجمع مقابل استانداری نسبت به بلاتکلیفی و نبود اعتبار برای اشتغال خود، اعتراض کردند.
دانشی یکی از ناظران جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد در این باره به خبرنگاران گفت: بر اساس مصوبه سال ۹۰ مجلس ۱۰ هزار مهندس ناظر جذب شدند که از این تعداد مشکلات ۱۰۸ نفر آنها با وجود انجام کارهای اداری و گزینشی هنوز برطرف نشده است.
وی ادامه داد: همه مراحل استخدامی، مصاحبه، سوء پیشنیه، گزینش تکمیل و نیاز هست که فقط مشغول به کار شوند و تنها مشکل یک میلیارد تومان بودجه دارند و باید ۲۵ دی‌ماه ۹۶ تأمین اعتبار می‌کردند، اما متأسفانه مسئولین جهاد کشاورزی این کار را انجام ندادند.
این مهندس ناظر گفت: اگر یک میلیارد تومان تأمین اعتبار شود، امسال همه آنها مشغول به کار می‌شوند.
وی افزود: الان ۱۰۸ نفر مهندس ناظر در بلاتکلیفی بسر می‌برند و جهاد کشاورزی می‌گوید مشکل تأمین اعتبار داریم و بروید استانداری و استانداری هم جوابگو نیست.

مهدی رحمانی یکی دیگر از مهندسین ناظر در این خصوص به کبنانیوز، گفت: همه مراحل استخدامی صورت گرفته است بر اساس مصوبه مجلس و اکنون گره کار در دست استانداری و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی است که به کمک هم مشکل اعتبار را برطرف نمایند تا ۱۰۸ نفر مشغول به کار شوند.
یکی دیگر از این معترضین بیان کرد: سن همه ماها بالا رفته است و الان بلاتکلیف در خانه‌ها نشسته‌ایم و از طرفی به دلیل افزایش سن هیچ جای دیگر نمی‌توانیم استخدام بشویم، بیکاری واقعا دردآور و سخت است.
 
وی افزود: به دلیل کمبود اعتبار نتوانستیم کار خود را شروع بکنیم و از طرفی تاکنون به استانداری، سازمان برنامه و بودجه استان، وزارت جهادکشاورزی و سازمان برنامه و بودجه کشور مراجعه کرده‌ایم و منتظریم به خواسته ما جهت رفع این مشکل رسیدگی شود.

این مهندس ناظر جهاد کشاورزی بیان کرد: از همه مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد  انتظار داریم برای حل مشکل ما چاره‌اندیشی کنند.


کد مطلب: 258233

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/report/258233/تجمع-اعتراضی-۱۰۸-ناظر-جهاد-کشاورزی-کهگیلویه-بویراحمد-بلاتکلیف-خانه-هایمان-نشسته-ایم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1