کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

نارضایتی ساکنان قدیمی ترین خیابان چرام از شهرداری و شورای شهر/ اینجا خیابان است یا بیابان؟(+تصاویر)

25 خرداد 1396 ساعت 12:32


وضعیت نابسامان آسفالت برخی خیابان‌ها و معابر شهرچرام علاوه بر سلب آسایش شهروندان، چهره نامناسبی برای شهر به وجود آورده است.
به گزارش کبنانیوز از چرام،اگر این روزها گذرتان به خیابان وحدت  و شهید باقرزاده چرام افتاده باشد حتما شاهد وضع نابسامان این خیابان ها و کوچه های منتهی به آن بوده اید.این خیابان که جهت آسفالت و بهسازی قریب به ۳سال است تخریب شده اما کماکان به حال خود با همان وضعیت نامناسب رها شده که اعتراض های زیادی را در پی داشته است.
مشکلات عدیده ای که در فصل زمستان و بارندگی و هم اکنون در تابستان برای ساکنان این خیابان بوجود آورده است .
وضعیت نامناسب این دو خیابان و سایر خیابان ها که ساکنان ناراضی،عابران ناراضی،شهروندان ناراضی،چه کسی لاز تغییرات و تخریب خیابان وحدت راضی است؟
به همین دلیل جمعی از ساکنان نارضی خیابان وحدت و خیابان شهید باقرزاده چرام با ابراز نارضایتی از عملکرد شورا و شهرداری چرام در خصوص این خیابان ها و بی توجهی به درخواست های آنها خواستار کمک فرماندار چرام و استاندار کهگیلویه و بویراحمد شدند.
یکی از شهروندان و ساکنان این خیابان در گفت و گو با خبرنگار کبنانیوز گفت:قریب به ۳سال است که برای آسفالت و بهسازی این خیابان کنده کاری هایی توسط شهرداری چرام انجام شده اما تاکنون به حال خود رها شده علیرغم درخواست های مکرر از شورا ی شهر و شهردار و دادن وعده های بسیار اما متاسفانه هیچ گونه کاری انجام نشده است.
یکی از رانندگان مسافربری هم با گلایه از وضع نامناسب این خیابان گفت: به علت وضعیت نامناسب این خیابان ها در چرام ،موجب خرابی وسائل نقلیه و ضرر و زیان زیادی برای تعمیر شده ایم ضمن اینکه با حرکت ماشین در این دو خیابان گرد و خاک ناشی از آن باعث نارضایتی عابران و ساکنان این خیابان شده است و ما شرمنده آنها هستیم.
شهروند دیگری در همین خصوص و با اشاره به وضعیت نامناسب این خیابان ها گفت:بارها از شهرداری و شورای شهر تقاضای آبپاشی این خیابان را داشتیم که حداقل گرد وخاک اذیت نکند چون هم بیمار تنفسی وجود دارد و هم موجب کثیف شدن منازل و وسائل نقلیه شده است.
وی با اشاره به اینکه خیابان وحدت و شهید باقرزاده در نزدیکی مسجد جامع چرام جز اولین خیابان های چرام است خواهان رسیدگی شهرداری و شورای شهر و حتی ورود فرمانداری و استانداری برای رفع این مشکل چندین ساله شد.
تصاویر تکمیلی از خیابان های وحدت و شهید باقرزاده چرام:


کد مطلب: 255421

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/report/255421/نارضایتی-ساکنان-قدیمی-ترین-خیابان-چرام-شهرداری-شورای-شهر-اینجا-یا-بیابان-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1