کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

گزارش خبری و تصویری بازدید «عدل هاشمی‌پور» از توگبری چرام؛ اولتیماتوم «حاج عدل» به مسئولان

8 فروردين 1396 ساعت 19:23


نماینده کهگیلویه بزرگ در ایام نوروز از عشایر توگبری چرام بازدید کرد و پای درد دل‌های آنها نشست.
 
به گزارش کبنانیوز از چرام، عدل هاشمی‌پور به همراه مسئولان شهرستان چرام و رئیس اداره امور عشایری کهگیلویه و چرام از محرومترین نقطه این استان و حتی کشور بازدید کرد و ساعت‌ها پای سخنان آنها نشست.
توگبری که نماد محرومیت استان شده سالهاست طعمه خوبی برای سیاسیون استانی و حتی کشوری شده به طوری که در ماه گذشته برخی از چهره‌های شاخص سیاسی کشور به میان آنها رفت و با گرفتن عکس یادگاری سفر خود را به اتمام رساند.
نکته جالب اینکه همان پیرزنی که دست های زخمی و پینه بسته خود را نشان فلان مسئول می داد دیروز به وی گفتم آیا به شما کمکی کرد که متاسفانه جواب وی منفی بود تا نشان بدهد که بعضی ها  علیرغم شعارهای عدالتخواهانه بیشتر به دنبال عکس یادگاری برای روز مبادا هستند تا کمک به محرومان مظلوم توگبری چرام.
به گزارش کبنا، عدل هاشمی‌پور نماینده بزرگ نیز از این منطقه بازدید و با تبریک سال‌نو، اظهار کرد: همین الان به مسئولان چرام اعلام می کنم مرتبه سوم که به توگبری آمدم دیگر نباید شاهد این محرومیت ها باشیم و می بایست حداقل آب شرب سالم و لوله کشی به این عشایر شجاع و غیور رسانده شود.
نماینده کهگیلویه و چرام با بیان اینکه کار نشد وجود ندارد بیان کرد:کارهای اساسی و کلیدی و مشکل آب و برق و جاده با همفکری هم حل و فصل شود.
وی با تقدیر از زحمات موفق و پیگیری مجدانه اجتهادی مدیر امور عشایر چرام اظهار داشت:مردم برای آب نگران نباشند و ۱۰کیلومتر خط لوله تهیه شده و تا هفته دیگر بارگیری و یه منطقه می آید.
هاشمی پور در خصوص وضعیت برق توگبری گفت: با مدیرغامل برق استان صحبت کردم و قرار شد که بعداز تعطیلات یعنی ۱۵فروردین بیایند برق کشی به ۱۳۰خانوار منطقه توگبری برق رسانی انجام شود و در سفر بعدی کلید برق زده شود.
وی خطاب به مسئولان در این نشست گفت: در سه سال آینده که به عنوان خادم این مردم هستم مطمین باشید بحث آب و برق و جاده و همچنین ساخت یک اتاق تمیز و مرتب در اختیار هر خانوار قرار بگیرد و با مسئولان بنیاد مسکن صحبت می نمایم که راحت بتوانند زندگی کنند.
هاشمی پور گفت: بحث مسکن را به طور جد پیگیری می کنم و کار نشد وجود ندارد.
وی در جمع مردم توگبری از فرماندار، بخشدار، رئیس راه و شهرسازی، امور صنفی مدیر امور عشایری و همه نخبگان و همراهان از اصحاب رسانه کبنانیوز و جمانیوز و همه کسانی که خوب و بد می‌نویسند، تشکر می‌کنم.


کد مطلب: 240589

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/report/240589/گزارش-خبری-تصویری-بازدید-عدل-هاشمی-پور-توگبری-چرام-اولتیماتوم-حاج-مسئولان

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1