کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کنگره ملی معماری و شهرسازی در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود

11 بهمن 1395 ساعت 8:39


مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد گفت: کنگره ملی تاریخ معماری و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد استان ۱۶اسفند ماه سال جاری در یاسوج برگزار می شود.
به گزارش  روابط عمومی میراث فرهنگی استان ، محمود باقری در نشست کارگروه گردشگری استان افزود: شهرداری‌ها، صدا و سیما و دانشگاه‌های استان برای برگزاری این کنگره اعلام آمادگی کرده‌اند.
وی بیان کرد: اگر دستگاهی آمادگی همکاری دارد می توانیم از توانمندی‌های آنها برای برگزاری این کنگره استفاده کنیم.
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: پژوهشگران و علاقمندان می‌توانند تاقبل از ۱۶اسفند ماه مقالات خود را به دبیرخانه کارگروه در محل اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد ارسال کنند.

باقری با اشاره به آمادگی دستگاه‌ها برای استقبال از گردشگران و میهمانان نوروزی در آستانه سال جدید تصریح کرد: ستاد خدمات سفر یکی از ستادهای دائمی است و دستگاه‌های عضو این ستاد باید آمادگی برای ارائه خدمات به مردم و مسافران را داشته باشند.
وی اضافه کرد: کهگیلویه و بویراحمد با توجه به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌ها به عنوان مقصد و هدف جدید گردشگری انتخاب شده است که دستگاه‌های عضو خدمات سفر در نوروز ۹۶ مانند نوروز سال گذشته خدمات خوبی به گردشگران و مسافران ارائه کنند.
 


کد مطلب: 225926

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/report/225926/کنگره-ملی-معماری-شهرسازی-کهگیلویه-بویراحمد-برگزار-می-شود

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1