کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

با «پشت گرمی» چه کسی این ساخت و سازها در یاسوج انجام می‌گیرد؟

4 بهمن 1395 ساعت 23:32


ساخت و سازهای غیراصولی همواره یکی از سوژه‌های مدیران فنی و عمرانی استان کهگیلویه و بویراحمد در جلسات است، اما اینکه چگونه و با مجوز و پشت گرمی چه کسانی این ساخت و سازها در شهر یاسوج بنا می‌شوند، سئوالاتی است که باید مسئولان مربوطه به آن پاسخ دهند.
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، گاهاً در خیابان‌ها و پیاده‌روهای شهر یاسوج دیده می‌شود که بعضی پیاده‌روها و یا حریم خیابان‌ها را با احداث مکان‌های تجاری به سود خودشان تصرف کرده‌اند و به هیچ کسی هم پاسخگو نیستند. بطور مثال در یک اقدام عجیب دیگری در جاده فرودگاه به سمت یاسوج و در بیرون از فنس‌های فرودگاه و درست در حریم جاده ساختمانی در حال بنا شدن است و اینکه آیا این مکان پروانه ساخت دارد یا خیر؟ الله اعلم، اما اگر پروانه ساخت دارد باید بررسی شود که بر اساس کدام منطق و کار کارشناسی شده در جاده‌ای که در آینده رگ حیات این شهر نامیده خواهد شد باید اینگونه و رفته و رفته مسدود شود و شهر را در ایام جوانی‌اش به سکته وا دارد.
 
به گزارش کبنا، همانطوری که در عکس آمده، ساختمانی در بیرون از فنس‌های فرودگاه یاسوج (مرز جاده و فرودگاه) در واقع در حریم جاده در حالت ساخت است، که امیدوارم مسئولان مربوطه به این موضوع واقف باشند که شهر در حال رشد و توسعه است و اگر اکنون به فکر شهر در زمینه توسعه خیابان‌ها و جاده‌ها نباشند در آینده با مشکل حادی روبرو می‌شود.
 
دو تصویر زیر در ساعت ۲ بامداد گرفته شده است.
dsc_9271
کارگر شهرداری که در حال تمیز کردن میدان هفت تیر یاسوج است.
photo_2017-01-23_08-12-19


کد مطلب: 224839

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/report/224839/پشت-گرمی-کسی-این-ساخت-سازها-یاسوج-انجام-می-گیرد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1