کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

عقد قرارداد کارخانه سیمان سپوی دهدشت با شرکت چینی؛ دو صد گفته چون نیم کردار نیست(+عکس)

9 دی 1395 ساعت 18:53


با تلاش و پیگیری سرمایه‌گذار شرکت سیمان سپو سیامک ضرغام‌پور بویراحمدی و حمایت نماینده شهرستان کهگیلویه عدل هاشمی‌پور قرارداد فاینانس پروژه سیمان سفید سپو با شرکت دولتی چینی CNTIC به مبلغ ٩٠ میلیون یورو منعقد گردید.
این پروژه که پس از وقفه‌ای ۵ ساله و علیرغم ٢۵٪‏پیشرفت فیزیکی بعلت خروج سرمایه گذار خارجی و عدم حمایت سیستم بانکی متوقف گردیده بود هم اکنون با تغییر خط تولید از سیمان خاکستری به سیمان سفید با ظرفیت ١٢٠٠ تن در روز، قرارداد EPC+F با کنسرسیومی مرکب از ٣ شرکت دولتی چینی، CNTIC، SINOMA، TCDRI، که به ترتیب فاینانسر و مجری پروژه و دو شرکت بعدی مهندسی و ساخت ماشین الات را به عهده دارند با حضور نماینده شهرستان کهگیلویه و مدیران ارشد شرکت‌های چینی و مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت سیمان سپو سیامک ضرغامپور بویر احمدی منعقد و با توافق صورت گرفته تا ٣ ماه اینده مناقصه فاز ٢ برگزار و عملیات اجرایی پروژه آغاز می‌گردد. با توجه به مفاد قرارداد تا ٣٠ ماه آینده این پروژه به بهره برداریخواهد رسید.
بنا به اظهارات ضرغامپور و مشاور صنعتی شرکت سیمان سپو، این پروژه بزرگ‌ترین پروژه سیمان سفید کشور می‌باشد واز نظر کیفیت مواد وصادرات نسبت به سایر تولیدکنندگان از بهترین کیفیت و موقعییت صادراتی برخوردار می‌باشد.
ضرغام‌پور عنوان کرد: علیرغم بی‌توجهی و کم لطفی مسئولان نسبت به رفع موانع این پروژه، حال که شرایط اجراء پروژه با حضور سرمایه گزار خارجی فراهم گردیده خواهان حمایت همه جانبه مسئولان و مدیران در سطح استان و کشور هستیم تا با راه اندازی این پروژه، علاوه بر ایجاد هزاران شغل مستقیم و غیر مستقیم شاهد رفع محرومیت از منطقه و توسعه پایدار در سطح استان و کشور باشیم.
گزارش: حبیب قلندری
 
۱ ۴۲۵۶۱۸۵۴۰_۲۸۷۸۹۶ ۴۲۵۷۰۱۷۴۵_۲۸۶۸۸۴ ۴۲۵۷۱۸۹۸۱_۲۸۶۲۴۲ ۴۲۶۰۳۸۱۰۸_۱۱۹۰۵۸ ۴۲۶۲۱۳۹۶۱_۱۸۳۱۰۳ ۴۲۹۶۱۱۱۲۰_۲۰۹۱۵ ۴۲۹۷۱۰۹۳۶_۲۱۱۱۹ ۴۲۹۷۲۰۱۵۸_۲۰۸۵۹ ۴۲۹۸۲۸۴۱۳_۲۰۶۹۲ ۴۲۹۹۰۲۶۹۰_۲۱۰۳۸
 
 


کد مطلب: 219730

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/report/219730/عقد-قرارداد-کارخانه-سیمان-سپوی-دهدشت-شرکت-چینی-دو-صد-گفته-چون-نیم-کردار-نیست-عکس

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1