کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

هتل جهانگردی یاسوج در جشنواره «سفره‌ی ایرانی، فرهنگ گردشگری» / رایزنی‌های جعفری بیرون از مرزهای استان (+ تصاویر)

27 آذر 1395 ساعت 22:06


استان کهگیلویه وبویراحمد از جمله چهار استانی است که در بین استان‌های منطقه هفت کشور به همراه استان‌های لرستان، فارس، چهار محال و بختیاری در جشنواره‌ «سفره‌ی ایرانی، فرهنگ گردشگری» در شیراز حضور دارد.
مدیر هتل جهانگردی یاسوج گفت: ازاستان کهگیلویه وبویراحمد هتل جهانگردی یاسوج تنها هتلی است که در بین هتل‌های جهانگردی در این جشنواره شرکت کرده است.
مجتبی جعفری با بیان اینکه معرفی ظرفیت‌ها و پتانسیل هتل جهانگردی یاسوج برای بازدید کنندگان در جشنواره از مهم‌ترین اهداف حضور این مجتمع جهانگردی در جشنواره بود اظهار داشت: برگزاری چنین جشنواره‌هایی بسترهای مناسبی را برای توسعه گردشگری و معرفی پتانسیل‌ها وجاذبه‌ها و دیدنی‌های استان مهیا می‌نماید.
وی با بیان اینکه این جشنواره که از تاریخ ۲۵ تا ۲۷ آذرماه دایر است، اظهار داشت: معرفی غذاهای بومی، ظرفیت‌های گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد، معرفی مکان زیبا، ظرفیت میزبانی از گردشگران ایرانی و خارجی و غذاهای لذیذ هتل جهانگردی یاسوج از دیگر اهداف و حضور استان در این جشنواره بود.
مدیر هتل جهانگردی یاسوج تصریح کرد: معرفی فرهنگ سفره‌ی ایرانی و نیز غذاهای محلی و سنتی به‌ عنوان یکی از پتانسیل‌های گردشگری است که می‌تواند بستر مناسبی در جذب توریست و گردشگری در استان باشد.
وی با بیان اینکه غرفه جاذبه‌های گردشگری استان کهگیلویه وبویراحمد با توزیع سی دی، بروشور، کاتالوگ و پوس‌تر رایگان بین بازدیدکنندگان در حال فعالیت است، افزود: اجرای مراسم آیینی و موسیقی سنتی استان کهگیلویه و بویراحمد نیز از برنامه‌هایی بود که با استقبال گسترده‌ی بازدیدکنندگان و مسئولان استانی و کشوری روبه ‌رو شده است.
جعفری با تقدیراز معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری استان خاطر نشان کرد: ارائه‌ی غذاهای سنتی با پوشش البسه‌های محلی و ایلی استان، ارائه‌ی کارت‌های تخفیف ۳۰% هتل جهانگردی یاسوج، امضاء قرارداد همکاری با مدیر هتل جهانگردی شیراز برای تبادل گردشگر بین دو استان و برقراری تورهای گردشگری از جمله برنامه‌های هتل جهانگردی در این جشنواره بود.
jahangardi-1 jahangardi-2 jahangardi-3 jahangardi-4 jahangardi-5 jahangardi-6l[j


کد مطلب: 217034

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/report/217034/هتل-جهانگردی-یاسوج-جشنواره-سفره-ی-ایرانی-فرهنگ-گردشگری-رایزنی-های-جعفری-بیرون-مرزهای-استان-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1