کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

استخدام فله‌ای در شرکت برق؛ از استخدام برادر معاون استاندار تا بکارگیری نیروهای فامیلی

10 آذر 1395 ساعت 23:46


مدیرعامل شرکت برق کهگیلویه و بویراحمد در اقدامی بی‌سابقه بیش از ۵۰ نفر از بستگان، آشنایان، فامیل‌ها و افراد دارای روابط و پارتی را در این شرکت بدون رعایت ضوابط استخدام کرده است.
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، پایگاه خبری کبنانیوز صرفاً بر اساس رسالت ذاتی خود و بدون هیچ غرضی و در جهت تصحیح روند غلط بکارگیری افراد در ادارات و شرکت‌های دولتی اقدام به شفاف سازی استخدام‌های فله‌ای در ادارات کهگیلویه و بویراحمد کرده است. rahzadi-01
کبنانیوز استخدام‌های فله‌ای در سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی[کلیک کنیده] و امور عشایر کهگیلویه و بویراحمد[کلیک کنید] را منتشر کرد، اما راهزادی شرکت برق کهگیلویه و بویراحمد بیش از سایر مدیران این استان دست به استخدام و بکارگیری نیروهای در قالب (حجمی، شرکتی و رسمی) زده است.
او از فامیل‌ها و بستگان خود گرفته تا برادر فلان معاون استاندار و فلان مسئول سابق فرمانداری بویراحمد و بستگان دیگر مسئولان ارشد این استان را بکار گرفته است.
راهزادی علی‌رغم تلاش‌های خوبی که در اداره برق کرده است، اما در بحث استخدام‌های بدون رعایت ضوابط و قانون، به کار بی‌سابقه‌ای دست زده است. اگر چه بکارگیری این افراد بیشتر به قبل از انتخابات بر می‌گردد، اما کاش مدیران کهگیلویه و بویراحمد بدون نگاه‌های سلیقه‌ای، شخصی و جناحی و صرفاً در راستای عدالت و منویات مقام معظم رهبری عمل می‌کردند.
گفته می‌شود در برخی از واحدهای شرکت برق کهگیلویه و بویراحمد اینقدر نیروی مازاد وجود دارد که کارآیی و راندمان شرکت پایین آمده است و هر کارمندی یک سوم، چهار سال پیش کار می‌کند.
هزینه‌هایی که این شرکت برای حقوق انها پرداخت می‌کند نیز بالا بیان شده است.
آقای ک(برادر مسئول سابقی در فرمانداری بویراحمد)، ن(برادر معاون استاندار)، (ج)، (ج)، (ش)، (ب)، (ب)، (ر)، (ر)، (ر)، (ن)، (س)، (پ) و ده‌ها نفر دیگر از بستگان، آشنایان، اقوام، دوستان و افراد دارای روابط و پارتی در این شرکت استخدام شده است.
به گزارش کبنا، سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری در  خصوص استخدام‌های نیروی انسانی بدین شرح است؛ بند ۲؛ «عدالت محوری در جذب، تداوم خدمت و ارتقای منابع انسانی» و بند ۳، « بهبود معیارها و روزآمدی روشهای گزینش منابع انسانی به منظور جذب نیروی انسانی توانمند، متعهد و شایسته و پرهیز از تنگ نظری‌ها و نگرش‌های سلیقه‌ای و غیرحرفه‌ای»
موضوع استخدام‌های بدون رعایت ضوابط و قانون نیز داد ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد را درآورد بطوریکه امام جمعه کبگیان می‌گوید؛آقایان قلم به دست بیایید برای استخدام‌های بی‌ضابطه و فله‌ای و قومی و باندبازی و جناحی وقت‌ بگذارید.

امید می‌رود مدیران در رابطه اقدامات در شأن و جایگاه یک مدیر اسلامی انجام بدهند.

خبرهای تکمیلی در خصوص استخدام‌های بدون رعایت ضوابط در شرکت برق کهگیلویه و بویراحمد متعاقباً منتشر می‌شود، کبنانیوز همچنین استخدام اسامی برادر و دیگر فامیل‌های نزدیک مسئولان را در سایر ادارات و شرکت‌های منتشر می‌کند.
 
 


کد مطلب: 213577

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/report/213577/استخدام-فله-ای-شرکت-برق-برادر-معاون-استاندار-بکارگیری-نیروهای-فامیلی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1