کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

پیمانکار شهرداری دوگنبدان سه سال است که پیدا نشده / سردرگمی شهروندان شهید محلاتی گچساران

6 آذر 1395 ساعت 23:46


 
شهروندان ساکن کوی شهید محلاتی گچساران از نبود آدرس دقیق محل سکونت از مسئولان گلایه کردند و خواستار رسیدگی به این مسئله شدند.
به گزارش کبنانیوز، برخی از شهروندان ساکن کوی شهید محلاتی گچساران در گفت‌وگو با خبرنگار کبنانیوز، با بیان اینکه تابلوهای راهنما در این منطقه نصب نشده، اظهار کردند: خیابان‌ها و کوچه‌ها به درستی نامگذاری و تابلوهای راهنما نیز نصب نشده‌اند که این مسئله شهروندان و ساکنین این منطقه را به دردسر می‌اندازد.
«ماندانا حمیدی» اینگونه برای کبنانیوز نوشته است؛ آدرس کجاست؟ هر‌گاه با این سئوال مواجه می‌شوم، بی‌شک دردسر ما هم از آنجا آغاز می‌شود، شروع می‌کنم به آدرس دادن؛ گچساران/ کوی شهید محلاتی (طرف می‌پرسد محلاتی قدیم یا جدید) جدید یا قدیمش را که مشخص کردم، نوبت می‌رسد به بقیه آدرس، بین ۱۰۸ و رزمندگان پایین‌تر از نانوایی، کدوم نانوایی از هر دو سمت نانوایی داریم. نام مغازه‌دار‌ها را می‌گوییم که متاسفانه نام هم مشترک است، مغازه عباسی وقتی متوجه نشدند، باز باید نام همسایه‌ها را بگوییم نزدیک خانه فلانی و... به راستی تا کی باید اینگونه آدرس دهیم. چند بار به شهرداری دوگنبدان مراجعه کردیم، فرمودند تابلو‌ها آماده است، فقط مانده پیمانکار پیدا شود، نصب کند، الان سه ساله پیمانکار پیدا نشده، ما حاضریم تابلو‌ها را بدهند تا خودمان نصب کنیم.
این شهروند ساکن کوی شهید محلات گچساران می‌نویسد، هر وقت نامه‌ای از پست داریم به دلیل پیدا نشدن آدرس برگشت می‌خورد، خواهش دارم در این خصوص رسیدگی شود.
dognbadan-2 dognbadan-3 dognbadan-1
 


کد مطلب: 213142

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/report/213142/پیمانکار-شهرداری-دوگنبدان-سه-سال-پیدا-نشده-سردرگمی-شهروندان-شهید-محلاتی-گچساران

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1