کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

اعلام حضور جنگلبان بویراحمد برای حضور در انتخابات شورای شهر یاسوج

1 آذر 1395 ساعت 9:12


 
تا برگزاری انتخابات شوراها ی اسلامی شهر و روستا زمانی نمانده و در همین مدت باقی مانده تا انتخابات برخی افراد بصورت چراغ خاموش نسبت به جمع آوری رای و جلب نظر بزرگان و طیف های مختلف اجتماعی در حال فعالیت هستند.
در شهر یاسوج نیز عده ای با تمسک به ارای قومی و قبیله ای برخی با نزدیکی خود به  چهره های سیاسی و عده ای نیز با تکیه بر توان مالی خود سعی در جلب نظر و رای شهروندان دارند.
البته با توجه به کاهش تعداد اعضای شورای شهر در انتخابات آتی رقابت ها داغ تر و قطعا تلاش ها نیز مصاعف خواهد شد.
در این بین و در میان چهره هایی که تاکنون برای حضور در انتخابات شورای شهر یاسوج اعلام حضور کرده و فعالیت های اولیه  کرده اند نام سعید نظری پررنگ تر از همه گزینه به چشم می خورد.
سعید نظری دانش اندوخته کارشناسی ارشد حقوق خصوصی و دارای تجارب مختلفی در حوزه های مدیریتی در عرصه های فرهنگی و رسانه ای استان است.
وی  که  در کارنامه خود سالها به عنوان مسئول روابط عمومی ، دبیر شورای معاونین اداره کل منابع طبیعی، عضو شورای روابط عمومی های  استان  حضور داشت سابقه مدیریت منابع طبیعی شهرستان بویراحمد و سردبیری اولین رسانه مکتوب استان (زاگرس) و قایم مقامی هیات مدیره خانه مطبوعات استان را نیز در کارنامکه کاری خود دارد.
سعید نظری مردی که همه او را با نام جنگلبان بویراحمد می‌شناسند پس از مدیریت های در حوزه روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و ریاست اداره منابع طبیعی بویراحمد در گفت و گو با خبرنگاران، برای حضور در انتخابات شورای اسلامی پایتخت طبیعت ایران اعلام امادگی کرده است.
سعید نظری چند صباحی را به دلیل عارضه قلبی در تهران بستری بوده که اکنون قصد دارد در این عرصه خدمت کند.
رفته رفته و با توجه به شرایط موجود بر فضای شهر یاسوج و شورای شهر یاسوج وجود افراد و چهره های شناخته شده  در بدنه شورای شهر یاسوج می تواند موجبات تحرک و پویایی هرجه بیشتر در شورای شهر یاسوج را فراهم آورد.
 
 


کد مطلب: 212310

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/report/212310/اعلام-حضور-جنگلبان-بویراحمد-انتخابات-شورای-شهر-یاسوج

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1