کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

استخدام فله ای بستگان آقای مدیرکل (+اسامی)

1 آذر 1395 ساعت 1:21


مدیرکل امور عشایر کهگیلویه و بویراحمد در اقدامی بی نظیر نسبت به بکارگیری بستگان خود به صورت فله ای و بدون ضابطه در این اداره اقدام کرده است.
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، مدیرکل امور عشایر بدون در نظر گرفتن قانون و عدالت استخدامی نسبت به استخدام بستگان و دوستان خود به صورت های مختلف اعم از قراردادی و شرکت های وابسته اقدام کرده است.
مدیرکل امور عشایر برای اینکه استخدام های فامیلی اش دور از چشم ها بماند برخی بستگان خود را در ادارات شهرستان ها استخدام کرده است که از جمله بکارگیری «ج ر»  پسر خاله اش را در اداره امور عشایر شهرستان گچساران بکار گرفته است.
مدیرکل امور عشایر همچنین نسبت به بکارگیری «الف. و» همسر خواهرش در کارخانه خوراک دام و طیور دشتروم, «ع ی» پسر خاله اش، «پ» داماد باجناقش, «ی پ» پسر خواهرش, «م الف» زن پسر عمویش، «ع ق» داماد عموزاده اش, «ص ف» و «الف ن» دوست و همکلاسی دوران دانشگاهش اقدام کرده است.
گفتنی است مدیرکل امور عشایر به غیر استخدام فله ای بستگانش استخدام های رابطه ای دیگری از جمله «م الف» «م ج», «ع ع», «ح ک»، «م ک» و «ج الف» داشته است.
به گزارش کبنا، به زودی نام اسامی استخدام های فله ای دیگر در سایر ادارات که به این پایگاه خبری ارسال شده است، متعاقباً منتشر می شود.
در حالی که همواره بر رعایت قانون در استخدام نیروها تاکید زیادی از سوی علما، بزرگان، قانونگذاران و مجری قانون شده است، اما برخی مدیران این مسائل را در استخدام نورچشمی ها پشت گوش می اندازند.


کد مطلب: 212264

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/report/212264/استخدام-فله-بستگان-آقای-مدیرکل-اسامی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1