کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

جدال «فرهادی» و «نظری» / «آسفالت انتخاباتی» و عصبانیت فرماندار بویراحمد / استاندار شخصاً پیگیر این آسفالت بود

18 مهر 1395 ساعت 13:01


شورای فنی استان کهگیلویه و بویراحمد به ریاست پژمان نیک اقبالی معاون عمرانی و با حضور حسن نوروزی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان برگزار شد.
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، قبل از ظهر امروز نشست شورای فنی استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور حسن نوروزی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی، پژمان نیک اقبالی معاون عمرانی استاندار، فرماندار بویراحمد و جمعی از مدیران دستگاه‌های مختلف برگزار شد.
در این نشست ۴۲ پروژه عمرانی شهرستان بویراحمد مورد بررسی قرار گرفت که از این تعداد ۴۰ پروژه دارای کیفیت خوب بودند و ۲ پروژه نیز کیفیت متوسط داشتند.
بنا بر این گزارش، یکی از پروژه‌های مورد بررسی که با حضور فرماندار بویراحمد صورت گرفت، آسفالت روستای جلیل بود که این آسفالت به گفته فرهادی کار‌شناس فنی سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد، بی‌کیفیت و از دانه بندی و تراکم مناسب برخوردار نبود.
فرهادی با انتقاد شدید از پیمانکار و مسئولان این پروژه گفت: این آسفالت را می‌توان، آسفالت انتخاباتی نامید چرا که از کیفیت لازم برخوردار نیست و همچنین اصول و قوانین مربوطه نیز رعایت نشده است.
وی افزود: این آسفالت قبل از انتخابات انجام گرفته و گویا صرفاً برای رفع تکلیف بوده است.
محمد کاظم نظری که از این سخن کار‌شناس فنی سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد عصباتی و نگران شد، اظهار کرد: گفتن بیان «آسفالت انتخاباتی» شایسته این جلسه نیست.
نظری ادامه داد: شخص استاندار کهگیلویه و بویراحمد برای انجام آسفالت جاده روستای جلیل نیز فشار آورد و ربطی به انتخابات نیز ندارد، این ادبیات در شأن جلسه نیست.
فرهادی کار‌شناس فنی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استاند کهگیلویه و بویراحمد نیز خطاب به فرماندار بویراحمد، گفت: این کار را هر گونه که می‌خواهید توجیح کنید، این گزارشی است که مسئولان فنی ما به شکل می‌دانی جمع آوری کرده‌اند.


کد مطلب: 204530

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/report/204530/جدال-فرهادی-نظری-آسفالت-انتخاباتی-عصبانیت-فرماندار-بویراحمد-استاندار-شخصا-پیگیر-این

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1