کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

تاجگردون: رقیبم! خودت حرف بزن نه رفیقت؟!

28 بهمن 1394 ساعت 19:01


گزارش و تصاویر: حبیب قلندری
نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت در جمع طایفه برآفتابی منطقه دشت مور اظهار داشت: من امروز در جمعی پرشور و متعصب حضور پیدا کردم که ایل و طایفه من نیستند و از نظر سیاسی ناگفته پیداست که قاطبه جمعیت این منطقه بنابه سنت گذشته از نظر سیاسی در طیف سیاسی بنده نبودند و جریان اصولگرایی سنتی و البته منصف و واقع بین در این منطقه ریشه کهن دارد. من تمام تلاشم را کردم که در این ۴ سال گذشته این علامت را به مردم شریف حوزه انتخابیه‌ام بدهم که در نگاه من در برخورد و مواجه شدن با مسائل عمومی جامعه نگاه سیاسی نیست و خوشحالم که همه جریانات هم اصولگرا و هم اصلاح طلب به نقطه مشترک برای یک کار مهم رسیدند..
غلامرضا تاجگردون افزود: هیچ کس از مجموع کسانی که از من حمایت می‌کنند نه توقع دارند نه مطالبه این را که در مجلس حضور پیدا کنم و غوغا سالاری به پا بکنم چرا که منافع مردمم با سیاسی کاری و غوغا سالاری و شلوغ کاری من خدشه دار می‌شود.
وی عنوان کرد: امروز که می‌بینیم برادران و خواهران اصولگرا این نگاه را به من دارند و در کنارش هم براداران اصلاح طلب. سال‌ها با موضوعات و منافع مشترکمان نتوانستیم در کنار هم باشیم امروز این اتفاق حاصل شده است این اتفاق بسیار زیباست.
وی با اشاره به اینکه من در برابر طایفه بزرگ برآفتابی عرض می‌کنم همچنان که در گذشته کار کردم و در آینده شما از من جز چنین سازی، ساز دیگری نخواهید شنید، افزود: در آنجایی که مطالبات مردم و منافع عموم جامعه نه فقط گچساران و باشت بلکه سراسر ایران باشد آن چیزی که حق مردم است و حقوق ملت در آن است قطعا اجازه نخواهم داد به خودم یا کسانی که می‌توانند تحت تاثیرشان قرار بدهم و بخواهم بر اساس یک رفتار سیاسی حقشان را تضییع بکنم و این اتفاق میمونی است.
تاجگردون در ادامه به مسائل قومی و قبیله‌ای اشاره کرد و اظهار داشت: من یک لر باوی هستم برداشتن این نگاه در بین براداران قشقایی و بویراحمد گرمسیر که تاجگردون باوی می‌تواند یک خدمتگزار خوبی باشد این کار ساده نبوده و نیست خیلی باید تلاش کرد تا این پرده ضخیم کهن پوسیده را برداریم و بجای آن فضای شفاف را گذاشته تا احساس غربت بین من و دیگر اقوام صورت نگیرد و اعتماد باید قلبی باشد.
نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت افزود: من می‌توانم به راحتی خانه به خانه بروم و به مردم قسم بدهم و رایم را کسب بکنم. برای من قسم قرآنچه در گذشته و چه درحال حاضر وجود نداشته است. فضای باز و نگاه رودرو با مردم و بیان دیدگاه‌ها و شنیدن سخنان بی‌پروا توسط مردم بهترین چراغ راه می‌باشد و این می‌تواند اعتماد را برقرار بکند.
تاجگردون با بیان اینکه در فضای انتخاباتی جوری صحبت بکنیم که خدای ناکرده تشویش ذهن بوجود نیاید و در جایگاه پاسخگویی بر بیائیم افزود: ولی انتخابات است اگر حرف نزنی و صحبت نکنی، مشخص نمی‌شود که حرف راست و غلط چیست؟ ولی گاهی اوقات حرف هائی زده می‌شود که باید هم من و هم سایر کاندیدا رعایت بکنیم.
وی اضافه کرد: این روز‌ها حرف‌های خاصی زده می‌شود گرچه از زبان انسان‌های بزرگ، ارزشمند، ایثارگر و دوست داشتنی و برداران عزیز مطرح می‌شود اما هرکس می‌تواند اشتباه بکند و هرکس می‌تواند چشمش غبار یک رفتار خاص را بگیرد شاید من هم اشتباه بکنم ولی پاسخ برخی از شبهات و گفتاری که مطرح می‌شود برای روشن شدن ذهن خیلی از شما‌ها ضرورت داردداده شود.
تاجگردون اضافه کرد: من با دشت مور بیگانه نیستم ده‌ها بار در دوران نمایندگی‌ام در این منطقه حضور پیدا کردم ودرد‌ها و رنج‌های این مردم را می‌دانم و هیچ وقت دنبال کتمان حقایق و فریب شما نبود و نیستم.
نماینده مردم شهرستان‌های گچساران وباشت در واکنش به صحبت‌های اخیر یکی از لیدرهای کاندیدا‌های جبهه مخالف اظهار داشت: برادر و سرور ارجمندم که به مردم و فامیل و دوستانت می‌گویی گول این‌ها را نخورید، مردم دشت مور گول خط گاز، روکش آسفالت، گول پتروشیمی گچساران که کوره‌های آن بزودی نصب می‌شود و همچنین بعد از سال‌ها در قانون بودجه کل کشور، بودجه پروژه بزرگ آبرسانی به دشت مور را می‌بینید من قصد فریب شما را نداشتم که بخواهم گول کار انجام شده را بخورید همه موارد بالا مستند است اما نمی‌خواهم لرزه به دلتان بیاندازم و شک ندارم که اگر من نماینده نباشم محال است که به دشت مور آبرسانی انجام شود. چون مسیر این پروژه بسیار سخت است.
تاجگردون با اشاره به اینکه تاکنون هیچ گونه توهین و تخریبی نسبت به رقیبان انتخاباتی خود نکرده و نخواهم کرد و همچنین به طرفدارانم هم اجازه چنین کار زشتی را نخواهم داد، گفت: از امروز اجازه نخواهم داد کسی به من توهین بکند و پاسخ او را خواهم داد اگر در وجود من ذره‌ای آلودگی مالی و اقتصادی و حتی انحراف سیاسی و اخلاقی وجود داشت الان من اینجا نبودم شما چطور به خودتان اجازه می‌دهید یک نفری که ۴ سال علیرغم داشتن امکانات و موقعیت‌ها و... حتی یک ریال آلودگی اقتصاد ندارد و پشت تریبون قرار بگیرد و به او تهمت و افتراء بزنید من روبرو شما می‌ایستم و حرف می‌زنم و نمی‌گذارم کسی بلندگو من باشد و آن کسی که می‌خواهد نماینده مردم شود باید خودش حرف بزند نه کسی به جایش حرف بزند.
نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت در پایان گفت: به یکی از رقیب‌های انتخاباتی که بر علیه من حرف‌های زده بود گفتم چرا این حرف‌ها را برعلیه من می‌زنی؟ او در جواب گفت: من نگفتم و لیدرم گفته است به او گفتم خودت حرف بزن چون من دوست دارم جواب رقیبم را بدهم نه جواب رفیق رقیبم را.
IMG_2168 IMG_2173 IMG_2176 IMG_2177 IMG_2179 IMG_2183 IMG_2186 IMG_2187  IMG_2189 IMG_2190 IMG_2192 IMG_2198 IMG_2201 IMG_2202 IMG_2205 IMG_2207  IMG_2217 IMG_2223 IMG_2237 IMG_2239 IMG_2245 IMG_2250 IMG_2251 IMG_2254 IMG_2259 IMG_2264 IMG_2275 IMG_2295 IMG_2306 IMG_2315 IMG_2317


کد مطلب: 165474

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/report/165474/تاجگردون-رقیبم-خودت-حرف-بزن-نه-رفیقت

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1