کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

ادامه نارضایتی از عملکرد شهردار دهدشت/ پرونده آقای شهردار به کجا رسید؟

15 آذر 1394 ساعت 1:06


نارضایتی برخی از اعضای شورای اسلامی و پرسنل شهرداری دهدشت از اقدامات و عملکرد شهردار دهدشت همچنان ادامه دارد.
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، طی دو سال اخیر اعتراضات شدیدی توسط برخی از اعضای شورای اسلامی شهر دهدشت و پرسنل شهرداری و خیلی از شهروندان از عملکرد شهردار دهدشت مطرح شد که در گاهی این اعتراضات به اوج خود رسید.dehdasht
بنابراین گزارش، این اعتراض‌ها حتی به رسانه‌ها هم کشانده شده، مصاحبه پشت مصاحبه و متن‌های خبری پشت گزارش‌های خبری به دست کاربران و مخاطبان می‌رسید. این موضوع نیز باعث طرح استیضاح شهردار دهدشت شد، البته طرح استیضاح شهردار به علت اینکه گروه اکثریت و موافق هیئت رئیسه را در اختیار داشتند، مسکوت ماند و در دستور هیئت رئیسه نیز قرار نگرفت.
به گزارش کبنا، طرح استیضاح شهردار دهدشت تنها یک مرتبه آن هم بصورت سئوال از شهردار به مرحله اجرا در آمده و بخاطر عدم اقناع مخالفین از پاسخ‌های شهردار، تصمیم گرفته شد که در جلسه‌ای دیگر ادامه همکاری شورای شهر با شهردار خاتمه یابد که در نهایت شهردار به واسطه حمایت گروه حداکثری نیز بر روی صندلی خودش تاکنون ماندگار شده است.
همچنین بر اساس اطلاعات رسیده و بنا بر گفته مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری کهگیلویه و بویراحمد، قرار بود که پرونده شهرداری دهدشت در مهرماه امسال بررسی شود.
عبدالکریم عزیزی در گفت‌وگو با خبرنگار کبنانیوز در یاسوج با اشاره به اتفاقات اخیر در شورای اسلامی شهر دهدشت و بحث تخلفات شهرداری آن شهر، اظهار کرد: یک سری اتهاماتی به شهردار دهدشت وارد شده است که پرونده شهرداری دهدشت در اول مهرماه مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
با این تفاسیر پرونده تخلفات شهرداری دهدشت در دستور کار استانداری کهگیلویه و بویراحمد قرار گرفت اما تاکنون در این خصوص اظهار نظری نشده است.
گروه اقلیت شهرداری دهدشت رعایت قانون را در بررسی پرونده شهرداری دهدشت خواستار شدند.
امیررضا خوش‌آئین از اعضای شورای اسلامی شهر دهدشت که معاون حقوقی شورای عالی استان‌ها را نیز برعهده دارد، در پاسخ به سئوال کبنا در خصوص عملکرد شهرداری دهدشت، از همه مردم این شهر بخاطر کم‌کاری در حوزه مدیریت شهری و پارلمان مالی بخاطر برخی مسائل رسماً معذرت خواهی کرد.
روزهای آینده گفت‌وگو مفصل خوش‌آئین را پیرامون وضعیت شورای شهر دهدشت را از این پایگاه خبری دنبال کنید.


کد مطلب: 144745

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/report/144745/ادامه-نارضایتی-عملکرد-شهردار-دهدشت-پرونده-آقای-کجا-رسید

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1