کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

شعاعی از نور در پورتال شرکت نفت گچساران

22 مهر 1394 ساعت 22:39


 
habibi-sasanرئیس روابط عمومی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران از راه‌اندازی بخش فرهنگی شعاعی از نور در شبکه کامپیوتری داخلی این شرکت )پورتال) در راستای اشاعه فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر خبر داد.
ساسان حبیبی‌نژاد پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران، با تسلیت فرا رسیدن ماه محرم گفت: احیای امر به معروف و نهی از منکر مهم‌ترین هدف قیام عاشورا بوده است.
وی با بیان اینکه اداره روابط عمومی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران با همکاری اداره فناوری و اطلاعات این شرکت در راستای اشاعه فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر اقدامات و برنامه‌های فرهنگی بسیاری را در طول سال انجام می‌دهد، افزود: حرکت در مسیر امام حسین (ع) و احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر وظیفه‌ای همگانی است.
رئیس روابط عمومی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران از راه‌اندازی بخش فرهنگی شعاعی از نور در شبکه کامپیوتری داخلی این شرکت (پورتال) خبر داد و گفت: این بخش در راستای اشاعه فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر به همت اداره فناوری و اطلاعات شرکت راه‌اندازی شده است.
حبیبی‌نژاد با اشاره به فرموده امام خمینی (ره) مبنی‎ بر اینکه اگر عاشورا نبود نمی‌دانستیم به سر قرآن و اسلام چه می‌آمد، عنوان کرد: این ایام فرصت مناسبی جهت آشنایی با اهداف عظیم قیام عاشورا است.
این مقام مسئول در ادامه با اشاره به اجرای مراسمات عزاداری و مذهبی در ایام محرم در این شرکت، بیان کرد: بنا به فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی‌ بر اینکه مجالس عزاداری امام حسین (ع) باید منشاء معرفت باشد، گفت: بخش شعاعی از نور شامل آیات نورانی قرآن کریم و احادیث و روایات اهل بیت (ع) بوده که مهم‌ترین و بهترین منابع دینی اسلام است.
رئیس روابط عمومی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران تعداد کاربران شبکه کامپیوتری داخلی این شرکت را حدود ۲ هزار نفر برشمرد و اظهار داشت: امیدواریم این حرکت مورد رضای خداوند متعال و مورد استفاده همکاران قرار گیرد.
حبیبی‌نژاد یادآور شد: روابط عمومی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران جهت استفاده کاربران اینترانت این شرکت، تاکنون اقدامات دیگری از جمله راه‌اندازی بخش «چند رسانه ای» برای نمایش فیلم‌ها و اخبار استانی و ملی توسط واحد خبر را اجرایی کرده است.
-------------------------------------
واحد خبر اداره روابط عمومی شرکت نفت- گرجی زاده


کد مطلب: 131088

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/report/131088/شعاعی-نور-پورتال-شرکت-نفت-گچساران

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1