کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

از امام جمعه وقت خواستیم اما با بی مهری پاسخ دادند

19 مهر 1394 ساعت 8:01


حجت‌الاسلام سید امین‌الله حجازی ظهر امروز در جلسه شورای گچساران با بیان اینکه دین اسلام به دلیل وجود ولایت و رهبری دین کاملی شده است، افزود: دشمنان اسلام در خصوص ولایت و رهبری بعد از پیامبر (ص) مطالعه و بررسی کرده‌اند که چگونه برای از بین بردن اسلام اقدام کنند.

امام جمعه گچساران تصریح کرد: دشمنان به این نتیجه رسیدند که نگهبان و حافظ دین اسلام را مورد حمله و هجمه قرار دهند تا در این رهگذر با ایجاد اختلاف و جنگ‌افروزی میان مسلمانان به خواسته خود برسند.

فرماندار گچساران نیز در جلسه شورای اداری شهرستان که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، ضمن تسلیت حادثه تلخ و غمگین شهادت حجاج بیت الحرام کشورمان و محکوم کردن بی کفایتی و بی تدبیری کشور آل سعود را، اظهار داشت: در جلسات آینده شورای اداری تعدادی از مدیران عملکرد خود را گزارش بدهند و رسانه ها هم در مورد این موضوع بخوبی عمل بکنند همان گونه که تا کنون عمل کرده اند.
عبدالرحیم رحیمی افزود: ما هر کاری که انجام می دهیم در مقابل دولت مسئول هستیم و مدیران باید خدمات و عملکرد خود را انعکاس بدهند تا شکل و نمود آن در شهرستان بهتر شود.
فرماندار عنوان کرد: امام جمعه شهرستان به ما اجازه بدهد که از طریق تربیون نماز جمعه خدمات و عملکرد دولت در شهرستان گچساران را به مردم گزارش بدهیم که در این مورد چندبار از امام جمعه تقاضا کردیم که با بی مهری جواب داده شد،که امیدواریم گاها به ما و مدیران ادارات وقت داده شود که خدمات دولت را به نحو شایسته و مطلوب به مردم گزارش بدهیم، امام راحل در این زمینه فرمود: که خدمات نظام و دولت را به مردم بگویید.
رحیمی در ادامه بافت فرسوده شهری دوگنبدان را کاری منحصربفرد و اولین بار در طول انقلاب دانست و گفت: با اجرای این پروژه تحولی بسیار بزرگی در حوزه مبلمان شهری دوگنبدان و همچنین در حوزه های اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی، ایجاد می شود.
مقام عالی دولت در شهرستان از ارائه تسهیلات ۳۰۰ میلیون ریالی با بازپرداخت ۱۵ ساله و سود ۵ درصد و تنفس ۲ ساله و ۶۰ میلیون ریال کمک بلاعوض جهت بهسازی ۳ هزار واحد مسکونی در بافت فرسوده این شهرستان خبر داد و عنوان کرد: این تسهیلات بزودی پرداخت می شود و رسانه ها هم روی این قضیه مانور بدهند چون کار سیاسی نیست بلکه برای مردم که در این مناطق زندگی می کنند و اکثرا از قشر ضعیف جامعه هستند می باشد.
فرماندار در ادامه در مورد تالارهای عروسی اظهار داشت: صاحبان تالار در گچساران فرصت خواهند داشت تا تالار های خود را جهت فضای مناسب تفکیکی میان زن و مرد آماده سازی کنند و تفکیک زن ومرد در تالار های عروسی باید بصورت یک فرهنگ در جامعه و شهرستان نهادینه شود.

IMG_1374 IMG_1376 IMG_1379 IMG_1384 IMG_1387 IMG_1391 IMG_1405 IMG_1406 IMG_1368DSCF3004  DSCF3006    DSCF3011  DSCF3015    DSCF3025     DSCF3036  DSCF3054


کد مطلب: 130433

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/report/130433/امام-جمعه-وقت-خواستیم-اما-بی-مهری-پاسخ-دادند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1