کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

وضعیت بد بهداشتی در کوچه و خیابان‌های دهدشت(+ تصاویر)

29 شهريور 1394 ساعت 1:57



کافیست در کوچه ها و برخی خیابان‌های شهر دهدشت قدمی بزنید، با انبوهی از زباله‌ها در جداول و بعضاً جلوی درب خانه‌ها مواجه خواهید شد که همگی نشان از ضعف در شهرداری دهدشت است.

راه ملت؛ این روزها  وظیفه اصلی خود را فراموش کرده اند و چنان درگیر مسائل حاشیه‌ای شده‌اند که به راحتی می توان عدم توجه مسولین شهرداری دهدشت را به این شهر زخم خورده متوجه شد.عدم بهداشت مناسب جداول شهر، نبود سیستم مناسب جهت حمل و دفع زباله ها در شهر, نبود امکانات تفریحی مناسب در تنها پارک بزرگ شهر و ده ها مشکل دیگر که از امکانات مبتدی و از وظایف اصلی هر شهر و شهرداری محسوب می شود.
وعده وعید هایی که هیچ کدام عملی نشده است، از پارک بلادشاپور تا ورودی های شهر تا موضوع زباله ها  هرکدام نشان از بی معرفتی مسئولینی دارد که چونان ابزاری شده اند تا به عقب ماندگی این شهر با قدمت تاریخی کمک کنند.
کافیست در کوچه ها و برخی خیابان‌های شهر قدمی بزنید، با انبوهی از زباله ها در جداول و بعضا جلوی درب خانه ها مواجه خواهید شد که همگی نشان از ناکارآمدی شهرداری دهدشت است.
تصاویر زیر گویای این ادعاست که در برخی نقاط شهر بحث بهداشت چندان رعایت نشده است، و حتی گاها دو یا سه ماه از آخرین جدول روبی می گذرد.
امیدواریم مسئولین شهری و علی الخصوص شهرداری دهدشت و کارمندان زحمت کش این نهاد شهری اولویت را مردم قرار داده و بدور از حواشی ایجاد شده در جهت آبادی و ساختن شهری آبادتر تلاش نمایند.
dehdasht0kocheh-zbaleh (1) dehdasht0kocheh-zbaleh (2) dehdasht0kocheh-zbaleh (3) dehdasht0kocheh-zbaleh (4) dehdasht0kocheh-zbaleh (5) dehdasht0kocheh-zbaleh (6) dehdasht0kocheh-zbaleh (7) dehdasht0kocheh-zbaleh (8) dehdasht0kocheh-zbaleh (9) dehdasht0kocheh-zbaleh (10) dehdasht0kocheh-zbaleh (11)


کد مطلب: 126258

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/report/126258/وضعیت-بد-بهداشتی-کوچه-خیابان-های-دهدشت-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1