کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

بیمارستان شهید رجائی دیگر در شان مردم گچساران نیست

15 مرداد 1394 ساعت 7:25


حبیب قلندری
فرماندار گچساران شامگاه دوشنبه از بیمارستان شهید رجایی سرزده بازدید و مشکلات این مرکز را بررسی کرد.
عبدالرحیم رحیمی در حاشیه این دیدار در گفتگو اختصاصی با کبنانیوز اظهار داشت: امروز بحث بهداشت و درمان و سلامت یکی از مسائل بسیار مهم و حیاتی و جدی جامعه بوده و بی توجهی به آن پیامد ها و مشکلات بسیاری را بدنبال خواهد داشت.
عبدالرحیم رحیمی افزود: تامین بهداشت و درمان از مطالبات اساسی و مهم شهروندان بوده و این حوزه باید در اولویت قرار بگیرد.
وی هدف از بازدید سرزده از بیمارستان شهید رجایی را تشریح و بیان کرد: کادر درمانی بیمارستان از مسئولین انتظار دارند که از آنان دیدار بعمل آورده تا ایجاد انگیزه و با روحیه بهتری خدمت و انجام وظیفه کنند.
رحیمی با اشاره به اینکه هدف بعدی بازدید،نقطه مقابل این موضوع،آنهم بررسی مشکلات شهروندان در مراکز درمانی می باشد که در این دیدار به در دل و نقطه و نظرات بیماران و همراهان بیمار پرداخته، تا برای برطرف کردن مشکلات و معضلات  موجود تلاش و چاره اندیشی بکنیم.
فرماندار در ادامه به کمبودها و مشکلات بیمارستان شهید رجایی اشاره کرد و افزود: هرچند تا کنون کارهای خوبی انجام شده اما سیستم سرمایشی و گرمایشی این بیمارستان مشکل دارد و همچنین فضا و ظرفیت و گنجایش این بیمارستان  تکمیل شده است.
نماینده عالی دولت در شهرستان در جواب سوالی مبنی بر اینکه بیمارستان شهید رجایی  دیگر جوابگو جمعیت و همچنین در خور و شان مردم شهر نفتخیز گچساران نمی باشد؟ عنوان کرد: قطعا این بیمارستان با توجه به تکمیل ظرفیت و گنجایش، دیگر جوابگو شهروندان خوب گچسارانی نمی باشد که ما در این راستا بدنبال راه اندازی هر چه سریع تر بیمارستان ۹۶ تختخوابی شهر گچساران هستیم که در این زمینه با پیگیری های که از طرف نماینده شهرستان های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی و مسئولین  انجام شده به این پروژه اعتبارات جدید و خوبی تزریق شده که با این روند در دهه مبارکه فجر این بیمارستان افتتاح خواهد شد.
رحیمی در پایان افزود: ما اعتقاد داریم با افتتاح این بیمارستان و هم چنین با راه اندازی بیمارستان ۱۰۰ تختخوابی فلک نرگسی  که خوشبختانه بصورت فعال  در حال ساخت و ساز می باشد این شهر تا ۵۰ سال آینده در بحث تامین بهداشت و درمان و سلامت مشکل نخواهد داشت و حتی می تواند به شهرهای اطراف هم خدمات رسانی کند.
IMG_2306 IMG_2301 IMG_2289 IMG_2284 IMG_2248 IMG_2250 IMG_2258 IMG_2262 IMG_2272 IMG_2238


کد مطلب: 118008

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/report/118008/بیمارستان-شهید-رجائی-دیگر-شان-مردم-گچساران-نیست

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1