کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

از خبرنگاران یاسوج در سفر نوبخت با زنجیر پذیرایی شد

4 ارديبهشت 1394 ساعت 13:24


در حالی که دو روز از ورود معاون رئیس جمهور و هیئت همراه به آنان می گذرد در اقدامی غیراخلاقی از ورود خبرنگاران به منطقه حفاظت شده دنا جلوگیری به عمل آمد.

این اقدام در حالی صورت می گیرد که عکاسان و نویسندگان در این دو روز فداکارانه اخبار مربوط به این سفر را پوشش می دادند.

khabarngar (1)

به گزارش کبنانیوز از یاسوج، آیا از مهمانان کشوری در منطقه حفاظت شده دنا با گوشت شکار پذیرایی می‌کنند که مانع ورود خبرنگاران شدند؟ بنابراین آقای نوبخت را به مناطق حفاظت شده دنا بردند و اقدامی مشابه در سفرهای گذشته برخی مسئولین اتفاق افتاد که آنها را به منطقه خالیدون دنا که شامل گونه‌های متنوع جانوری است، می‌برند.

khabarngar (3)

جلوگیری از خبرنگاران که احتمالاً به دستور استاندار صورت گرفته است این شایعه را تقویت می‌کند که برای برملا نشدن برخی اقدامات از ورود عکاسان به منطقه جلوگیری شده است.

در روز اول نیز خبرنگاران گچسارانی با محدودیت هائی از سوی مسئولین گچساران برای ورود به محوطه فرودگاه و مصاحبه با مسئولیت روبرو شدند. این اقدام مسئولین گچساران موجب نارضایتی هماهنگ اصحاب رسانه شد.

khabarngar (5)

 به گزارش کبنانیوز،در حالی که عوامل ۱۱۵ اورژانس و۱۱۲ امداد ونجات و همچنین خودروهای نیروی انتظامی از صبح زود تا آلان که این خبر مخابره می شود، دوشا دوش مسئولان و معاون رئیس جمهور خدمات خود را ارائه می‌دادند، از ورود آنها به منطقه محافظت شده دنا جلوگیری می‌شود و سئوال اینجاست که اگر خدای ناکرده اتفاقی برای معاون رئیس جمهور در این منطقه رخ دهد چه کسی پاسخگوست واین بی‌برنامه‌ریزی و بی‌تدبیری مجموعه استانداری کهگیلویه و بویراحمد از کجا نشأت می‌گیرد؟

khabarngar (2)

کبنانیوز آماده ارائه پاسخگوئی مسئولین نسبت به اینگونه رفتارها را دارد. این سوال مردم را نیز پاسخ بدهند که چه چیز محرمانه ای قرار بود انجام شود که مردم نامحرم شدند؟!

khabarngar (4)


کد مطلب: 101349

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/report/101349/خبرنگاران-یاسوج-سفر-نوبخت-زنجیر-پذیرایی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1