کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

اولین دوباره برای گچساران!

27 اسفند 1393 ساعت 14:54


مصطفی جوزانی
حتما شنیدید که میگن گچساران شهر اولین‌هاست، بله اشتباه نکردید شهرستان گچساران شهر اولین‌هاست، حالا وقت هست به همه مصداق‌ها بپردازیم!
جدیدا قضیه‌ای دیگه توی این شهرستان به وقوع پیوسته یا در حال وقوع است، که باز هم دیارمان را ثبت به عنوان اولین‌ها می‌کند! آماده‌اید به آن بپردازیم؟
می‌خوام این قضیه به عنوان خبر فوری طرح بشه! به نظر شما چطوره؟
حالا مثلاً خبرگزاری فلان!! خبر فوری برای اولین بار گچساران نام خود را بار دگر به عنوان اولین شهر خلاق مطرح کرد! در چه قضیه ای؟
می خوانیم!
در پی طرح زنجیره‌ای افتتاح مجموعه‌های عمرانی گچساران و باشت در روزهای جمعه! چرا تعجب می کنید خب پنج شنبه و جمعه هم یوم الله است تعجب نداره! خب باشه جای ناراحتی نیست برای اینکه بتونه از تهران بیاد!! جناب نماینده عرض شد خب اگه ایشون تشریف نیاره، چه کسی میتونه این همه مانور زیبا بده؟
برگردیم به ادامه خبر، گفتیم در روزهای پنج شنبه و جمعه و حل تمام مشکلات و نارسایی های تاریخی این دو شهرستان ظرف سه سال!!! بمنظور استقرار عدالت و شادی آفرینی در ایام نوروز آماده صدور کلیه طرح ها و خدمات رفاهی، عمرانی به شهرها و استانهای همجوار!!!چرا استانهای همجوار ؟ خب جنابمان نماینده همه است ! البته اون بعضی ها میگن!!.
و استانهای همجوار هستیم. هرروز در یک شهر همراه با صرف نهار و موسیقی!! البته نه از نوع تک آوازه خوان! عجله نکنید به لطف حاج علی آقای جنتی برمیداریم این فرمول پیش پا افتاده مجاز و غیر مجاز! والا به خدا شهر ما برای افتتاحیه ها حتما لازمش میشه این نوع موسیقی!
ادامه خبر، صرف نهار و موسیقی، تماشا و حضور تمام ایتام، بیکاران،معزولین، بیسوادان و روانه شدگان به جهنم با امضای سند تفاهم نامه بلامانع است و استفاده از سفره ارباب با قبولی رعیت بودن آزاد است. دفتر خدمات رسانی به محرومین شهرهای اطراف واقع در گچساران چهارراه چه بکنم! خیابان مال و منال، کوچه مباشران منزل مدیرانی برای تمام فصول.
پایان خبر! البته عرض کنم به همه اون بیسوادان بیکارو تازه از جهنم برگشته به شما چه که خبری از شام نیست! اول اینکه جنابمان باید با اولین پرواز به جلسه تهران برسه! دوما تدارک شام هم داریم ولی برای بعد..حالا پایان خبر.


کد مطلب: 95838

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/note/95838/اولین-دوباره-گچساران

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1