کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

پیرامون حزب ندای ایرانیان

17 اسفند 1393 ساعت 23:24


غلامرضا پورنوشادی
 
ضرب المثلی هست که می گوید: ثمره کوشش های عاشقانه در محصول آن است که موسم آن همیشه به وقت خود فرا خواهد رسید.
فعالیت حزبی و کار گروهی، شرایط فعالیت سیاسی و اجتماعی را آسان و هدفمند می کند و باعث می شود که افراد جامعه موثرتر و مسئولانه‌تر عمل کنند و کسانی که روحیه کار و ایثار دارند پالایش و شایسته ها فرصت خدمت به جامعه را پیدا کنند.
حزب ندای ایرانیان روشی نو، حاصل از تجربه های غنی گذشته در زمینه کار تشکیلاتی است و با فعالیت سالم در بستری قانونمدارانه ، زیر چتر نظام اسلامی ایران تلاش دارد فضا را ملایم و آماده کند تا جوانه های اصلاحات و چرخ های توسعه بدون استحکاک و فرسایش رشد و حرکت کنند.
تاسیس و انتخاب ندا، به وسیله جمعی از جوانان و بزرگان اصلاح طلب یک رفتار هوشمندانه و از روی بینش، آگاهی و شناخت سیاسی و اجتماعی جامعه ایران است و اساس و پایه آن بر آگاهی بخشی، رشد و توسعه بینش و دانش افراد جامعه و کادر سازی تشکیلاتی وقانونی بنا شده مراقبت از دستاوردها و داشته های گذشته را سرمایه خود می داند.
در کنگره ندا همه اعضا احساس می کردند که به یک کل بزرگ وصل هستند و در عین حال که ندا را بخشی از شخصیت خودشان می دانند ، از شخصیت گرایی، شخصیت محوری و خودرایی پرهیز می کنند تا در کنار احترام به  شخصیتها و چهره ها، از اتکا به اشخاص که افت احزاب است محفوظ باشند.
اعضای ندا در کنگره بلوغ فکری، سیاسی و رفتاری خود را به نمایش گذاشت و ثابت کرد که برخلاف رویه گذشته دیگر احزاب، یک حزب خام، بی روح و بی کیفیت نیست.
ندا منافع و مصالح ایران و نظام را به خواسته های خود ترجیح می دهد و پرهیز از تک روی و اعمال خودمحورانه را سر لوحه کار خود قرار داده است. با هیچ شخص، گروه یا سازمانی در داخل کشور مخالف نیست، بلکه با عقاید و نظرات مخالفت می کند اما ناسازگاری نمی کند و تعامل و گفتگو را، راه حل بسیاری از مسائل و پیچیدگی های سیاسی می داند.
مطالعه مرام نامه و اساس نامه ندا موید این مطلب است که با واقعیات روز جامعه ایران و حد و مرزها آشناست و فرصت ها و چالش ها را به خوبی می داند ، چشم انداز خود را از زاویه جدیدی ترسیم کرده و برای خود نقشی پررنگ و تاثیر گذار در حیات سیاسی ایران پیش بینی کرده است.

 
* اعضای ندای ایرانیان


کد مطلب: 94427

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/note/94427/پیرامون-حزب-ندای-ایرانیان

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1