کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

آقای رحمانی اصل؛ مردم از افکار هم قطاران شما خسته اند

12 اسفند 1393 ساعت 12:33


یادداشت وارده*AbTelchegah-(58)

عزیزاله رحمانی دبیر حزب موتلفه گچساران با انتشار متنی با عنوان «اشک برای جوانان بیکار بریزید»[کلیک کنید] انتقاداتی را به سمت نماینده گچساران و باشت روانه کرد که جمعی از جوانان تلچگاهی و لاری ساکن گچساران با ارسال یادداشتی به تحریریه کبنانیوز به این مطلب پاسخ داده اند که عیناً منتشر می‌شود.
جناب آقای رحمانی اصل؛
با سلام بر مردان بزرگ و با صداقت طایفه شما.
چند وقتی که جنابعالی با سر در حزب موتلفه اسلامی تحت عناوین مختلف با اصحاب رسانه اقدام به مصاحبه یا نامه نگاری هایی در سایتهای محلی می نمایید  و بصورت ناصواب به انتشار مطالب و مواردی می پردازید که هر انسان آزاده ای به زاویه نگاه نامعقولانه شما پی می برد که پرچمی در دست دارید و هر از چندگاهی باید این پرچم را تکان دهید(پرچم حزب موتلفه اسلامی) و آرامش، آسایش، رفاه و منافع مردم را فدای منافع حزبی و گروهی می نمایید و اخیراً مطلبی از شما با عنوان اشک برای جوانان بیکار بریزید در سایت محلی کبنانیوز منتشر شده، که احتراماً می بایست گفت که نامه شما از عدم آگاهی شماست. متن نامه شما از روی غرض ورزی حزبی و گروهی شماست، نه جوانان عزیز بیکار و دختران جوان مشک بر دوش لاری و تل چگاهی و...
جناب آقای رحمانی اصل؛
در متن نامه صحبت از زیر سئوال بردن خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده اید. هیچ انسان آزاده ای خدماتی که در طول ۳۶سال انقلاب به مردم شده است را نمی تواند انکار کند جز کسانیکه خدمات انقلاب را با منافع حزبی و گروهی خود گره می زنند. اگر جنابعالی به حافظه خود رجوع کنید یا از کسانیکه مورد وثوق شما هستند بپرسید، به این جمع بندی خواهید رسید که منطقه شیخ جلیل(تلچگاه، لار، کوهسرک، شادگان، شاه بهرام، فتح و نیمدور) در روزگارانی نه چندان دور از پر رونق ترین و آبادترین مناطق باشت و باوی بوده است ولی امروز کل منطقه مله باشت تا ۹۵درصد خالی از سکنه شده و از آن مناطق آباد، ویرانه ای بیش باقی نمانده و تعداد محدودی از پیرمردان و زنان به خاطر عرق به خاک و وطنشان باقی مانده اند...
جناب رحمانی اصل؛
نمی دانیم آخرین بار کی از منطقه مله باشت به سمت زادگاه تان عبور کرده اید یا گذشته اید و دیده یا شنیده اید؟ ولی نمی خواهید واقعیت را بپذیرید که دختران جوان تلچگاه و لار حداقل طی ۵سال اخیر با چه مشقتی آب را از چشمه دِنک برای وضو و استفاده پیرمردان و پیر زنان روستا آورده اند و در این راه چه سختی هایی که نکشیده اند...
حضرت امام حسین(ع) می فرمایند: اگر دین ندارید لااقل آزاده باشید. اگر ما شرف و غیرت داریم که نباید هنوز دختران لاری و تلچگاهی را مشک بر دوش ببینیم ولی امروز که با تلاش دکتر غلامرضا تاجگردون و با همت سبزپوشان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی(قرارگاه سازندگی کوثر) سنگینی مشک آب از روی دوش دختران لاری و تلچگاهی برداشته شده باید جشن گرفت، باید چشمان بی بصیرت باز شود تا خدمات رسانی و خدمت بی منت به مردم را سرلوحه کار خود قرار دهند.
جناب آقای رحمانی اصل؛
نمی دانیم جنابعالی نگران برداشتن مشک آب از روی دوش دختران لار و تلچگاه هستید یا نگران تفکرات کهنه و پوسیده خود که باور دارید هنوز آب با مشک تا درب خانه رسانده شود... به جنابعالی توصیه میکنیم با تعدادی از افراد معتمد به روستاهای لار و تلچگاه تشریف ببرید و از مشکلات و رنجهایی که این چندسال اخیر مردم این روستاها با مشکل کمبود آب مواجه بوده اند با مردم صحبت، تا وجدانتان در این زمینه بیدار گردد.
جناب آقای رحمانی اصل؛
البته فکر می کنیم نگرانی شما از برداشتن مشک آب، به دلیل زاویه دید شماست... زاویه دید شما به گونه ای است که واقعیات، تغییرات، آبادانی و سازندگی را نمی توانید و نمی خواهید قبول کنید که طی ۳ سال اخیر یک نماینده به اندازه کل نمایندگان ادوار گذشته خدمت و در حال خدمت کردن است.
جناب آقای رحمانی اصل؛
فرموده اید: بیاییم اشک را برای جوانان بیکار بریزیم... اگر به وجدانتان و به پرونده کاری هم فکرانتان رجوع کنید تنها کسی یا کسانیکه می بایست برای جوانان و سرمایه های انقلاب گریه کنند شما و هم قطاران شما هستند که مردم از آنها خسته شده اند، مردمی که می بایست به میلیونها نفر از آنان پاسخ دهید که حاصل بیکاری، تورم، اقتصاد نابسامان، اختلاسهای میلیاردی، معضلات اجتماعی، چه کسانی بودند، چه کسانی قطعنامه های شورایی امنیت را کاغذ پاره تلقی می کرده اند؟ چه کسانی در جیب خود اسامی مفسدان اقتصادی را هیچوقت بیرون نیاوردند چون اگر بیرون می آوردند اول باید خود آنها را محاکمه می کردند و البته در حال محاکمه نیز هستند.
ماحصل بیکاری امروز نتیجه عملکرد دیروز شماست که هزاران جوانان بیکار در این مرز و بوم بوجود آمد، جنابعالی که بیش از دو دهه است که پرچم دار حزب موتلفه گچساران هستید چه اقدام موثر و مفیدی تاکنون برای جوانان گچساران صورت داده اید جز اشتغال فرزندانتان؟!
و اکنون که کسی آمده و در حال خدمت و عمران و آبادی به این مناطق محروم است، امثال شما فقط و فقط و به دلیل آنکه با  شما همسو نیست می خواهید به زمین بزنیدش و او را تخریب کنید... اما باید بدانید که مردم دوران پیش از این سه سال را، با اکنون مقایسه می کنند و می بینند که چه حجم بسیاری از کارهای عمرانی در حال شکل گیری است. مردم فقط آبادی دیارشان را می خواهند و از همه بحث های سیاسی خسته شده اند، چرا که حاشیه ها همیشه باعث آن شده تا از آبادی یک دیار فاصله گرفته شود.
ختم کلام اینکه، مردم شریف و قدرشناس گچساران و باشت و حتی استان، خود در رابطه با صحبتهای شما و البته بیلان کاری نماینده قضاوت خواهند کرد.


*از طرف جمعی از جوانان تلچگاهی و لاری ساکن گچساران


کد مطلب: 93355

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/note/93355/آقای-رحمانی-اصل-مردم-افکار-هم-قطاران-خسته-اند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1