کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

ردای سیاست بازی به تن «جوانه» تنگ است!

5 اسفند 1393 ساعت 9:31




امید بابایی

اینجانب به عنوان عضوی از اعضای حامی ائتلاف جوانه گواهی می‌دهم که ائتلاف جوانه به هیچ عنوان به هیچ شخص و یا اشخاصی و نهادی وابسته نبوده و کاملا مستقل پا به صحنه رقابت گذاشته است که صدا و زبان هم فکران خود باشد نه راهرویی برای دوستان! لازم میدانم به ذکر بعضی موارد بسنده کنم. اولاً اینکه رقابت بین دو جناح نبوده که جوانه را وابسته به جناب زارعی می دانند چون جناب زارعی نماینده محترم بویراحمد از اصولگرایان بنام می باشند و جوانه ها اصلاح طلبند.entkhabat (1)

دوم اینکه در قسمتی ذکر شده هواداران جناب نماینده محترم شهرستان بویراحمد با برخی افراد،  تشکیل ائتلاف جوانه را دادند، که اینچنین نبوده است، و این مطالب ذکر شده زایده ذهن موهوم نویسنده محترم می باشد. اما یکی از دوستانمان آن هم به دلیل اینکه جناب زارع هم ایلی ایشان بوده و در استان کهگیلویه و بویراحمد افراد بعضا از نظر ناسیونالیستی فعالیت می کنند، که با توجه به جو استان کهگیلویه و بویراحمد کاری مرسوم و جا افتاده است. که این هم البته دلیل نمی شود آن فرد در آینده خط و مشی خود را ادامه دهد!
اما چیزی که ظاهراً به چشم می آید یک طرفه قضاوت کردن نویسنده محترم است. بعضی افراد با غرض و برنامه به تولید و انتشار خبری کذب دست می زنند که ضمن بی احترامی به جایگاه افراد جوانه، افرادی محترم همچون جناب دکتر بهرامی عزیز و جناب زارعی نماینده محترم را درگیر مباحث حاشیه ای می‌کنند.
و اینکه به اطلاع مردم محترم شهرستان می رسانیم که برخی افراد حامی جنبش جوانه، در دور قبل از جناب بهرامی حمایت کرده و این دور هم خود بنده به شخصه از ایشان حمایت می کنم. اما اینکه این تشکل را به ابزاری برای حمایت از کاندیداها تبدیل کنیم هیچگاه مد نظر نداشته و نداریم چون جایگاهی والاتر دارد.
مجدد ذکر میکنم که این ائتلاف وابسته به شخص و یا اشخاص و یا گروهی خاص نبوده و تنها به دلیل اینکه لازم دیده اند جایگاه انجمن را به سرجای خودش برگردانده وارد صحنه شده اند و کاملاً مستقل و از بطن جوانان اصلاح طلب برخواسته اند که اسامی افراد گواه این موضوع میباشد.

ﺣﺎﻣﺪ ﻭﻛﻴﻠﻲ

ﺳﺠﺎﺩ ﺧﻠﻴﻠﻴﺎﻥ

ﺑﺎﺑﻚ ﺣﺎﺗﻤﻲ

ﻋﺎﺭﻑ ﻳﺰﺩاﻧﻲ

فرﺯاﻧﻪ ﻣﻴﺮﻓﺮﺩﻱ

ﻣﺮﺿﻴﻪ ﺣﺴﻦ ﭘﻮﺭ

حمید ابید




کد مطلب: 91610

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/note/91610/ردای-سیاست-بازی-تن-جوانه-تنگ

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1