کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

سفر زارع به لوداب خدمت رسانی بود یا سیاسی؟

3 اسفند 1393 ساعت 9:32


رضا شریفی
بعد از انتشار گزارش خبری و تحلیلی «سفر سیاسی زارعی به لوداب /تصاویر»[ کلیک کنید] یکی از مخاطبان کبنانیوز به این خبر واکنش نشان داد.
در حالی که یک سال دیگر تا انتخابات دهم مجلس شورای اسلامی زمان مانده است تحرکات سیاسی برای این انتخابات شدت گرفته است. آقای زارع که مدام به این روستا و آن روستا تشریف می برند و در هر سفری هم کاروانی از مدیران و خبرنگاران را با خود همراه می نمایند هفته قبل به لوداب تشریف بردند که این بار طبق ادعای تیم رسانه ای ایشان این سفر با سفر های قبلی تفاوت داشته است و سفر یک سفر سیاسی بوده است. شکی نیست که در سفرهای قبلی نیز همیشه نیم نگاهی به انتخایات بوده است.IMG_۲۰۱۵۰۲۲۰_۱۰۲۴۴۲
تیم رسانه ای آقای زارع که البته تعداشان هم معلوم نیست چون برای کامنت های خود بی نهایت اسم مستعار در اختیار دارند برای این سفر عنوان «سفر سیاسی زارع به لوداب» را انتخاب کردند. و از رنگ و روی سفر نیز کاملاً هویداست که سفر سیاسی و تبلیغاتی بوده است. و این در حالی است که با توجه به فاصله ی زمانی زیادی که تا انتخابات مجلس مانده است شروع این نوع فعالیت ها در استانی که این همه مشکل و گرفتاری دارد صلاح نیست. و کاروان و کارناوال به راه انداختند جز نمک پاشیدن بر زخم مردم چیزی نمی باشد.
نکته تاسف برانگیزتر آن که در این سفر سیاسی آقایان با خودروهای دولتی به سفر رفته اند که البته در این زمینه شایسته است آقای استاندار و آقای محنایی به این موضوع ورود نمایند و مانع سوءاستفاده دوستان سیاسی از خودروهای خدمت گردند.
از جمله کسانی که در این سفر سیاسی تشریف داشتند آقای نیک اقبالی معاون عمرانی استاندار و آقای یاوری فرماندار شهرستان بویراحمد بودند که شکی نیست که این دو بزرگوار با خودروی شخصی خود نرفتند. آقای نیک اقبالی امسال را که به سلامت گذراندند و برفی هم نبارید تا ثابت شود که آیا شبیه سال قبل باید استان به خاطر دو سانت برف فلج شود و یا تدبیری اندیشیده می شد. کاش می دانستیم که اگر در همین لوداب و در همین تاریخ برف لوداب و روستاهای آن را محاصره می کرد آقای نیک اقبالی بازهم به لوداب تشریف می بردند؟
البته در این که سفر یک سفر سیاسی بود هیچ جای بحثی وجود ندارد چرا که اگر سیاسی نبود پس حضور آقای جهانبین خوش فکر و پیروزه ی اصولگرا که هیچ مسئولیت دولتی ندارند چه توجیحی دارد.
بله ما در جریان هستیم که چند پروژه خرد و بزرگ هم در این سفر افتتاح شد و نیز در جریانیم که مردم نارضایتی خود را از عملکرد آقایان اعلام کردند اما باید که دقت بیشتری صورت گیرد که بین سفرهای سیاسی و و سفر های خدمت رسانی خلطی صورت نگیرد.
آقای زارع و یا هر کس دیگری مجاز به فعالیت سیاسی هستند و اجازه دارند به هر مراسمی که دوست دارند نه یک بار که ده بار تشریف ببرند اما تحت هیچ عنوانی حق سوءاستفاده از بیت المال و عنوان مقدس نمایندگی را برای کارهای انتخاباتی ندارند.
مردم لوداب بیش از حضور کاروان های سیاسی نیازمند خدمت و توجه بیشتر جهت حل مشکلات می باشند.


کد مطلب: 91264

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/note/91264/سفر-زارع-لوداب-خدمت-رسانی-یا-سیاسی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1