کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

پایانی بر یک دهه اختلاف

29 آذر 1393 ساعت 7:00


سعید رحمانی اصل*osolgarayan
انعکاس خبر نشست اصولگرایان در شهرستان باشت(کلیک کنید)، در میان مردم واکنشهای مختلفی در پی داشته که از چند منظر می توان بدان نگاه کرد.
(من به عنوان یک جوان اصولگرا از همه کسانی که این جلسه را ترتیب داده بودند ممنونم...)
این پیامک را دیشب از شخصی به نام اصغر الف دریافت کردم که در آن خوشحالی خویش را از برگزاری این نشست ابراز نموده و از متولیان این برنامه تشکر کرده بود.
اما سوالی که پس از برگزاری دیدار هفته گذشته آقایان حسینی و جعفری در تهران و همچنین نشست اصولگرایان در شهرستان باشت در میان مردم مطرح شده این است که چه کسی قرار است در انتخابات آینده به عنوان کاندیدای جریان اصولگرایی مطرح شود؟
بی شک سوالی که بیش از هر کسی در شهرستان باشت و گچساران، ذهن نماینده محترم فعلی و اعضای دفترش را به خود مشغول کرده است چرا که در تلاش های اولیه اصولگرایان برای ایجاد وحدت در چند ماه پیش شاهد واکنشهای شتابزده و سر درگم این طیف بودیم!!!
هر چند نزدیک به ۱۰ سال طول کشید که دو چهره شاخص جریان اصولگرا و هوادارانشان در فضایی صمیمی در کنار هم بنشینند و اختلافات را کنار بگذارند ولی بالاخره شاهد اجماع دوباره و اتحاد و یکدلی یاران دیرین بودیم، دیدارهایی که بی شک در تاریخ و حافظه مردم ثیت و ضبط خواهد شد.
خروجی، این نشست که در میان رسانه ها از آن به عنوان (وحدت منهای گزینه تا زمان انتخابات) یاد شده است خود حکایت از یک استراتژی و برنامه راه جامع برای پیشبرد اهداف در فصول آتی دارد که البته در آینده نزدیک پیرامون چرایی و هدف این استراتژی در مقاله ای جداگانه توضیحاتی ارائه خواهم داد.
حال فارغ از اینکه نتیجه این نشست ها به چه سمت و سویی می رود و یا چه کسی قرار است در آینده مورد حمایت قرار گیرد و خیلی سوالات دیگر از این دست، شاید به جرات بتوان گفت مهمترین دستاورد این دو نشست اخیر پایانی بر یک دهه اختلاف و کاشتن بذر امید در دل هواداران بوده است.
هوادارانی که خواسته آنها تنها ایجاد وحدت و همدلی برای تحقق اهداف و آرمانشان بوده و این خواسته به حق و اشتیاق و شادمانی از دست یابی به آن را می توان از متن پیامک این دوست عزیز که بی شک نماینده هزاران نفر از این هواداران بوده استنباط نمود.
(شهر من بوسه بر خاکت استواریت را می ستایم)
*مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.


کد مطلب: 79404

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/note/79404/پایانی-یک-دهه-اختلاف

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1