کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

فیاض بخش بزرگواری را به مناظره دعوت کرد

27 آذر 1393 ساعت 22:29


جناب حجت‌الاسلام والمسلمین بزرگواری
با سلام
اخیرا در یکی از سایت‌های محلی استان کهگیلویه و بویراحمد بیانات حضرتعالی را در خصوص نشستی در شیراز مطالعه نمودم، علیرغم اینکه تصمیم نداشتم وارد این فضا شوم ، لیکن مصاحبه با آن سایت محلی استان وادارم کرد که نکاتی را به استحضار مردم شریف استان و حوزه ی انتخابیه جنابعالی برسانم.fiaz
۱- قبل از طرح موارد بهتر بود پاسخ افراد مورد نظر به آن خبر  را در رسانه‌های دیگر در خصوص نشست و اهداف آن مطالعه و سپس اظهار نظر می کردید.
۲- افراد مورد تهمت و افترای جنابعالی که در نشست ۲۰ آذر شرکت داشت اند، یا روحانی اند و یا روحانی زاده و یا وفادار به نظام و رزمنده ی ۸ سال دفاع مقدس و از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون ، از اینکه حیاتشان در زمان نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده، همواره ضمن شکر گذاری به درگاه ایزد منان ، مدافع ولایت فقیه و امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری بوده و هم اکنون نیز در هر سنگری که هستند همچنان از ارزش های نظام و انقلاب و سپاه و بسیج دفاع می کنند.
۳- آیا معیارهای اصولگرایی، توهین ، تضعیف ، افترا و تحقیر دیگران و خود را دیدن و هیچکس را ندیدن است ؟ آن هم به فرزندان منطقه محروم حوزه ی انتخابیه فعلی جنابعالی که همگی در محرومیت بزرگ شدند و با تایید همین نظام به سمتهای بالایی همچون نمایندگی مجلس و مسوولیتهای کشوری و دانشگاهی رسیدند. آیا معیار اصولگرایی عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص پرهیز از اختلاف و بداخلاقی و دشمن تراشی و در نهایت توصیه به جذب حداکثری و دفع حداقلی نیست؟ راستی در کجای مکتب اسلام و توصیه های معصومین (علیهما السلام) و مباحث حوزوی آمده است که شخصی در کسوت روحانیت ، هروقت که پشت میکروفون یا در فرصت مصاحبه قرار میگیرد حتما باید با آبروی افراد بازی کند؟
۴- چگونه این افراد ۳۵ سال بعد از انقلاب با توجه به جایگاه هایی که کسب کردند و مورد عنایت نظام قرار داشتند اصول گرا یا دوستدار انقلاب نیستند؟
۵- از برخی افراد به عنوان مترسک نام بردید. براستی اگر این افراد از نظر شما وزن و جایگاه و صلاحیتی ندارند چرا اینقدر از آنان میترسید و از کوره در رفته و به پرخاشگری روی آورده اید و در رسانه ها سروصدا و غوغا براه انداختید؟ بنابراین اینها نه تنها مترسک نیستند بلکه برای برخی ، ترس آور و خطری جدی هستند.
۶- فرمودید که مردم حوزه ی انتخابیه به برخی “نه” گفته اند ، لطفا بفرمائید به خود شما چند بار این نه گفته شده و آیا ۳۶۰۰ رایتان در گچساران را نیز ” نه ” بزرگ نمیدانید؟
۷- دوست عزیز؛ به راستی اگر ۲۰ سال نمایندگی و مسئول تعزیرات حکومتی کشور و ریاست دانشگاه و یا استاد دانشگاه صلاحیت نمایندگی مجلس را ندارند، شاگرد رشته ی معارف همین دانشگاه ها چگونه می تواند این صلاحیت را داشته باشد؟
۸- جناب نماینده؛ فقر، بیکاری و معضلات اقتصادی، نظارت ضعیف بر عملکرد مسوولین و بازار، به دلیل عملکرد ضعیف نماینده است یا تعزیرات؟ پس فرافکنی نکنید و آن چه مربوط به خود شماست را به دیگران نسبت ندهید.
۹- حتما منکر این نکته نمیشوید که چند سال گذشته، بهترین دوران جهت شکوفایی و توسعه همه جانبه حوزه انتخابیه و استان بوده است چرا که دولت و مجلس و نمایندگان استان و کلیه دستگاهها اصولگرایان بوده اند و چهار بار اعضای هیات دولت در استان حضور پیدا کردند: اما چه اندازه بیکاری ، معضلات اجتماعی ، توسعه و نیز رشد منابع انسانی بومی اتفاق افتاده است؟ ممکن است بفرمائید در مجلس ، کدام طرح یا پیشنهاد از طربق نماینده ی محترم مطرح شده و یا کدام نطق در مجلس چه در وضع قوانین و چه در رای اعتماد دادن با کابینه ی دولت موجب افتخار و سرافرازی مردم حوزه ی انتخابیه شده است؟ در هفت سال نمایندگی چه کارنامه ای در خصوص خدمت به مردم حوزه ی انتخابیه تان دارید؟
۱۰- با چه تجربه و تخصصی عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شده اید و در زمینه ی کشاورزی در حوزه ی انتخابیه چه خدمتی به مردم ارائه دادید؟ تا چه رسد به صنعت و اقتصاد و فرهنگ و رشد بچه های توانمند و با صلاحیت شهرستان و تصویب رشته های دانشگاهی برای مراکز آموزش عالی حوزه ات.
۱۱- جناب نماینده ؛ از سایر نمایندگان استان ها درس بگیرید که علیرغم اختلافات سلیفه ای و فکری که با هم استانی‌های خود دارند، هیچگاه سعی در تخریب و تضعیف همدیگر نداشته و در کنار یکدیگر ، جهت توسعه ی استان و شهرستان تلاش می کنند.
۱۲- اشاره ای به طرفداری برخی از این افراد از فتنه گران نمودید ، حتما حافظه ی شما فراموش نمی کند که در زمان انتخابات ، پشت درب منزل بعضی از افراد که خودتان آنها را فتنه گر خوانده بودید، ملتمسانه درخواست حمایت و همکاری می نمودید.
۱۳- قطعا مستحضرید که بسیاری از مسئولان و دوستداران نظام و مراجع تقلید هیچگاه حاضر نیستند الفاظ و افاضات شما را نسبت به حجه الاسلام والمسلمین هاشمی رفسنجانی ایراد نمایند چرا که حفظ نظام و پرهیز از اختلافات و تلاش در جهت همدلی و حمایت از نظام در این دوران از اهم مطالبات مقام معظم رهبری است.
۱۴- به این نکته اشاره کردید که چرا این نشست در دیار خودتان برگزار نشد ؟ اینکار به خاطر پرهیز از بازارگرمی رسانه ها و جوسازیها و اختلاف افکنی هایی است که شما به آن اشاره کردید.
۱۵- فرمودید برخی استاد تاریخ اند و باید از تاریخ عبرت بگیرند. آیا حضرتعالی نیز نباید از تاریخ و گذشته سایر افرادیکه روزی در مسند قدرت بودند و دیگران را تحقیر کردند عبرت بگیرید تا مبادا فردا روزی مورد سرزنش و تحقیر واقع نشوید؟
۱۶- نیم نگاهی نیز به اصلاح طلبان داشتید و گفتید که آنها تایید نمیشوند. از کجا اینقدر مطمئن هستید ؟ آیا شما نماینده نظام مقدس جمهوری اسلامی در همه موارد و زمینه ها هستید؟ آیا احتمال نمیدهید برخی از این افراد که از خانواده های معظم شهدا و از نخبگان دانشگاهی نیز هستند ، کسانی باشند که دوستدار انقلاب و نظام هستند ؟
۱۷- البته اگر ابزارهای غیر متعارف و حمایت برخی از افراد همین نشست نبود شما هیچگاه به مجلس راه نمی یافتید و اگر این دوره که برخی ابزارها (چه شهرستانی و چه استانی ) را در اختیار ندارید، توانستید اعتماد مردم و جوانان را بدست آورید قطعا از شایستگی و توانمندی شماست.
در پایان ضمن احترام به سیادت، سوابق و جایگاهی که دارید، به منظور تنویر افکار عمومی و فراهم نمودن بستر توسعه فرهنگی، سیاسی و با حفظ حرمت ها، حضرتعالی را در هر مکانی که صلاح بدانید ( اعم از صدا و سیما، مراکز علمی، محافل مردمی و … ) به مناظره دعوت می نمایم.
حسین فیاض بخش


کد مطلب: 79268

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/note/79268/فیاض-بخش-بزرگواری-مناظره-دعوت

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1