کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

گذری بر سخنان تاجگردون در شبکه دنا

26 آذر 1393 ساعت 10:46


فرهاد وفایی*
جامعه عشایری و سیاست زده استان کهگیلویه و بویراحمد خسته از تنش ها و زد و بندهای سیاسی، گروهی و قومی نیازمند توسعه  رفع مشکلات و تگناها  اقتصادی و حل بیکاری است. متاسفانه با روی کار امدن جریانات سیاسی  در سال های اخیر عملا شاهد هیاهو کاذب و لاینجل ماندن معضلات اساسی مردم هستیم که همه نخبگان و عامه مردم به ان اذعان دارندTajgardounSarbishe-(38)  و محرومیت های که خواسته یا نخواسته براستان تحمیل شده است همچنان ادامه دارد. استان کهگیلویه و بویراحمد نیازمند همگرایی همه اقوام و احاد مردم به ویژه نخبگان است تا به حق اساسی خود که همان رفاه نسبی و توسعه است دست یابند وجود منابع عظیم نفت و گاز-اب فراروان – توریسم و صنعت گردشگری و جاذبه های دیدنی استان و اقلیم چهارفصل-معادن غنی و کشارزی و... بر اهمیت استان افزوده است استانی که در رتبه ۷ تولید ناخالص ملی است .استان کهگیلویه و بویراحمد متاسفانه از قافله توسعه عقب نگاه داشته است وتوسعه نامتوازن در ایران بر رنج مردم این استان افزوده است انگاری که مردم این استان شهروند درجه ۳ و ۴ هستند؟لازم است که دولت عقب ماندگی خود در بحث زیر ساخت ها و عمران و توسعه استان را جبران کنند.
اخیرا اقای تاجگردون در مصاحبه با شبکه استانی دنا حرف های قابل توجه  و بجای را زد که نشان از درایت و تدبیر ایشان دارد و ان اینکه استان نیاز به اتحاد و همکرایی برای توسعه  دارد و نگاهها باید استانی باشد .برای  شتاب بخشی  به توسعه استان نیازمند همکاری نخبگان و مردم  علی الخصوص فرزندان استان کهگیلویه و بویراحمد که در مناصب ملی جایگاهی دارند هستیم   ولازم است که  اختلافات سیاسی  و گروهی و قومی را کنار نهاده و به مانند نخبگان استان های کرمان ، اصفهان ، یزد و سمنان و...در بحث توسعه استان رفتار نماییم.
*مدرس دانشگاه
*مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.


کد مطلب: 78822

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/note/78822/گذری-سخنان-تاجگردون-شبکه-دنا

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1