کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

پاسخ بویراحمد سفلی ستیزی را در انتخابات ۹۴ می‌دهیم

21 آبان 1393 ساعت 13:16


کریم اسکندری

یکی از مخاطبان در پاسخ به مطلب «دلم می‌سوزد از باغی که می‌سوزد» متن زیر را به این پایگاه اطلاع رسانی ارسال کرده است که عیناً منتشر می‌شود.

باسلام و قبولی عزاداری تمامی دوستداران اهل بیت بویژه خوانندگان گرامی بالاخص نویسنده مطلب سراسر موهوم ” دلم می سوزد از باغی که می سوزد”…

ابتدا تاسف و تاثر فراوان از این حیث که فردی باهویت شما و بامدرک بقول خودتان کارشناس ارشد جامعه شناسی نامعلوم از کدام دانشگاه نامعلوم!!! به نقد از مدیری توانمند، ولایی، متعهد و دلسوز زادگاهم یعنی«مهندس شاهرضا دیویده» پرداخته اید و در نهایت به استاد اخلاق، فاضل گرامی و ولایتمداری بی چون و چرا با نام «دکتر ستار هدایتخواه» که بزرگان انقلاب از جمله مرحوم «حضرت آیت الله مهدوی کنی» و «آیت اله مصباح یزدی » به نیکویی از سرشت پاک ایشان یاد نموده اند مطلب تان را به پایان رساندیده اید.

کارشناس ارشد جامعه شناسی !!! احتمالا از اوضاع کنونی قلمروهای سیاسی و تلاش های مستمر حاکمان فعلی شهرستان های بویراحمد و دنا برای حذف نیروهای اصیل اصولگرا یا اطلاع ندارید و به بیراهه رفته اید یا سرمای سوزناک پاییزی به خواب خرگوشی تان برده است.

قصد نداریم سخنگوی تلاش های بی وقفه مهندسی شیرین سخن و صادق کلام با نام «دیویده» و یا استاد نام آشنا و چهره ملی مان جناب «دکتر هدایتخواه» باشم زیراکه تاریخ در آینده ای نه چندان دور خود گواه ایثارگری های آنان خواهد بود اما تنها به ذکر چه نکته اشاره می کنم اگرچه من نیز معتقدم «گوش اگر گوش تو و ….. ».

اگربه آمارهای عینی و علمی ساخت، تجهیز و نوسازی مدارس جای جای کهگیلویه و بویراحمد واقع بینانه بنگری بخوبی می توان تائید نمود که باید از مهندس دیودیده جزء تقدیر نمود چیز دیگر نباید گفت.

اما چرا سخنان کارشناسانه، علمی و واقعیت گرایانه ایشان اینگونه آتش نفسانیت شما را شعله ور نموده حقیقتی بیش و جملاتی کوتاه نبوده است و آن هم «بویراحمد سفلی ستیزی»…

سوال: آیا در دولت تدبیر و امید به میزان پتانسیل ها و استعدادهای بویراحمدی های سفلی نشین» بهره برده شد؟

مگر می شود در یک دولت بیش از ۱۰ معاون استاندار و مدیرکل از این حوزه بوده و در دولتی دیگر این تعداد به ۲ نفرهم نرسد؟

براستی شعار اعتدالیون چه بود که از خروجی آن حذف بویراحمدی های سفلی نشین پدیدار شد؟

آیا نیک می دانید در سه ساله اخیر اتمام اغلب پروژه های توسعه ای مانند شهرستان شدن لوداب و مارگون ، گازرسانی به لوداب ، بهره برداری از چاههای نفت شبلیز، بهره برداری از محور ملی پاتاوه – دهدشت و قص الی هذا به یک رویا برای سفلی نشینان بویراحمد تبدیل شده است؟

آقای کارشناس ارشد علوم اجتماعی: آیا می دانید نرخ مرگ و میر بدلیل نبود امکانات مفید بهداشتی در خطه و زادگاه ما چند است و آیا آن را با سایر مناطق استان سنجیده ای؟

آیا می دانید که سیمان مارگون که می توانست منشاء خدمات اشتغالزایی باشد اکنون منشاء ناامیدی های دلاورمردان بویراحمدی های سفلی شده و هیچ تاثیری در روند اشتغالزایی جوانان دیار من در سه ساله اخیر نبوده است؟

نگارنده سراسر عصبانی: می دانی که مادران ما برای گرم نگه داشتن خانه های شان می بایست ساعت ها با الاغ در کوه و کمر بگردند تا هیزمی دست و پا کنند آن هم با هزاران زحمت؟ و تنها شاهد برپاشدن خاک برجای مانده از تردد کیفی اتومبیل های چند صد میلیونی عده ای باشند.

اصلا شبی در موشمی و شهنیز دیار من خوابیده ای تا بفهمی نبود آب آشامیدنی یعنی چه؟ یا سرمای پنج درجه زیر صفر چه معنایی دارد؟

می دانی هیچ پروژه مفیدی در سه ساله اخیر که بتواند دردی از دردهای دیار مرا شفا دهد به بهره برداری نرسیده و تنها دل خوشی مان انتصاب برادران مان در مسوولیت های خدمتگزاری بود که در این مدت نیز آنها به تاراج رفته است…

آیا اکنون برادر ما مهندس دیودیده از حق ما عاقلانه و منطقی دفاع نمود به زمین و زمان العیاذبالله کفر گفته که اینگونه ناجوانمردانه برایشان و محبوب بویراحمد سفلی جناب دکتر هدایتخواه تاخته اید؟

اطاله کلام نخواهیم نمود اما آقای کارشناس ارشد اجتماعی، افتخار دیارم تقدیم شهدایی مانند شهید «یزدان پناه» که رهبری انقلاب برای ایشان مرقومه فرمودند و سه بردار شهید گمنام با نام های «پیرشه» به انقلاب همیشه سرافراز اسلامی است..

در این مقال قصد بیان بسیاری از مطالب را هم نداریم تا سرفصل آن ان شالله برسد اما به شما و تمام کسانی که بویراحمد سفلی ستیزی کرده و می کنند قول صمیمانه می دهیم که جبران زحمت نمائیم در انتخابات باشکوه ۹۴ مجلس شورای اسلامی ….

ومن الله التوفیق…..

*مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.


کد مطلب: 73076

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/note/73076/پاسخ-بویراحمد-سفلی-ستیزی-انتخابات-۹۴-می-دهیم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1