کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

نقدی بر زمان و مکان برپائی یک نمایشگاه

9 تير 1393 ساعت 12:25


namayeshgah
امروز در خبرها داشتیم که نمایشگاه صنایع دستی در گچساران افتتاح شد.
حالچند نکته قابل تامل در این رابطه:
1-همزمان با اولین روز ماه مبارک رمضان همه گوش به خبر بودند تا از نمایشگاههای قرآنی و محافل این چنینی آگاهی یابند و لذا افتتاح این نوع نمایشگاه آنهم در این ایام اصلا محلی از اعراب نداشته و ندارد.
2-در تصاویر افتتاحیه عکس امام جمعه محترم و بصیر گچساران حاج آقای حجازی را دیدم و با خودم این سوال را داشتم که این عزیز حتی در بسیاری از جلسات بدلیل نقد بر آنها شرکت ندارد و یا معتقد است باید در جلسات کاربردی و عملیاتی حضورداشت؟
حالا بعنوان امام جمعه در ماه بهار قرآن باید کدام نمایشگاه را افتتاح نماید؟
3-صنایع دستی خود حرکتی اساسی و مبنای تولید و توسعه ی هنری است و راهی معقول برای تامین معاش و اقدامی مهم در معرفی شهرستان و استانمان می باشد و کاملا ضروری است ،اما آیا در روز اول ماه رمضان؟ آیا با صنایع وارداتی؟ آیا با دست ساخته های دیگران ؟ آیا با فروشندگان...؟
4-مکان نمایشگاه هم جای بحث و بررسی داره، چون که ورودی شهر و نماد تبلیغاتی و نمودار معرفی شهرمان برای مسافران و افراد در حال گذری است که در ماه مبارک بجای تلاوت آیات روحبخش قرآن باید موسیقی محلی و یا شاد دیگری بشنوند که با بهار قرآن منافات دارد!؟
اینجانب برای همه ی مسئولین و دست اندر کاران تصمیم گیر برای برپایی این نمایشگاه که قطعا زحمت زیادی را هم متحمل شده اند، احترام قائلم اما بر این انتخاب در زمان نامناسب نقد جدی داشته و جا داشت تا بیان نمایم ولو گوش و هوش و دقتی بر آن نشود.


کد مطلب: 54160

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/note/54160/نقدی-زمان-مکان-برپائی-یک-نمایشگاه

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1