کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

تاجگردون نماد ملی استان

29 خرداد 1393 ساعت 11:36


قربان کرمی*
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های بینندگان کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. بینندگان می توانند با ارسال یادداشت خود، مطلب ذیل را تایید یا نقد کنند.

با نگاهی اجمالی به کارنامه وکلای محترم مجلس در ادوار گذشته از بدو تشکیل مجلس در زمان مظفرالدین شاه تاکنون به وضوح خواهیم دید که معمولا سیاسیون در حوزه های انتخابیه کوچک صرفا سعی در مطرح کردن خود و رونق ارتباطات اجتماعی برای ماندگاری بیشتر داشتند و بعضا با تعاملات اقتصادی و سهم خواهی از امتیازات اعطایی به دیگران ضمن گذران زندگی متفاوت با مردم نیم نگاهی هم به دورآینده خود داشتند و این باور را نیز دربین موکلین ترویج داده بودند که شهرستانی با وجود پایتخت نشین ها و استان های بزرگ نمی تواند مطرح شود و راه به جایی ببرد و در نهایت از قبل تسلیم ضعف خود در بیان و عمل می شدند و این واقعیتی بود که پذیرفتنش برای آنها سخت و به مراتب سخت تر از اعتماد مردم بود.
البته عنایت به این اصل که توانمندان در بدترین شرایط ناممکن ها را ممکن می کنند و داشته هایشان را در جهت پیشرفت کشور معمول می دارند امری بدیهی است.
و اما دکتر تاجگردون با طرحی نو در ساختار وکالت و ارائه برنامه ای فرا استانی توانست اقتدار بینش سیاسی و توانمندی های علمی خود را بر رقیبان نمایان کند و درست در جایی بنشیند که گذشتگان را به آن حتی رویایی هم نبود، ریاست یکی ازکمسیون های راهبردی مجلس یعنی جایی که قلب تپنده کشور است یقینا دلیل بر بضاعت علمی و شان سیاسی ایشان می باشد، امید است با عنایات حق تعالی و تلاش همچون گذشته آن بزرگوار برگ زرین دیگری بر افتخارات این شهرستان و استان افزون گردد.
بی جهت نیست توقع این شهر و دیار اگر از این افتخار ملی در آینده ای نزدیک جایگاهی بالا و بالاتر بخواهیم ،لذا لازم است بیش از پیش به خود آئیم و سطح توقعات مان را نیز فرا استانی کنیم به جای خواستن موتور برق دنبال نیروگاه و یا به جای بکارگیری چند نفر به عنوان کارگر ساده دنبال طرح اشتغالزای چندین هزار نفری باشیم ونهایت اینکه با ارائه طرح های بزرگ به افق های دور بیندیشیم.
اما اینجانب ضمن آروزی موفقیت برای ایشان توصیه ای برادرانه به مردم فهیم استان و مهمتر شهرستان های گچساران و باشت دارم: بیائید با هم آوایی و همدلی دست دوستی فشرده و با حمایت از این نماینده کم نظیر راهی را که شروع کرده ایم با صلابت به انتهای آرزویمان که همانا دیدن شهری آباد و دیاری روشن است برسانیم.
*رئیس اداره امور عشایر شهرستان گچساران


کد مطلب: 52969

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/note/52969/تاجگردون-نماد-ملی-استان

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1