کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

با ادعای نخبه انقلابی برای «انقلاب» تاریخ مصرف تعیین کردن روا نیست / ولایتمداری رابطه و ضابطه نمی‌شناسد

18 فروردين 1397 ساعت 16:06


متن ارسالی
نامه‌ای سرگشاده با امضای چندین نفر به رهبر انقلاب و تحلیلی از شرایط موجود و نهایتا ارایه پیشنهاداتی به رهبری برای اجرا، جهت بهبود و تحول در شرایط ادعایی موجود، آنجا جالب و غیرمنتظره و چه بسا منتظره می نماید که نام چندین نفر با عنوان مسئول و یا عضو شورای بسبج دانشجویی ذکر شده است. سخن ما مشخصاً با همان تعدادی است که در سوابق خود از عناوین مختلف بسیج دانشجویی استفاده کرده‌اند.

 نامه منتشره، چیز جدید و موضوع خاصی در حد و اندازه شخصیت های پیوست  نداشته
نگارنده افتخار خود را خادمی بسیج دانشگاه در دهه ۸۰ می داند ولی عندالزوم مدارک و مدارجی تا سطح phd از دانشگاه های تراز کشور و عضویت در مجامع نخبگانی خواهد داشت.نه تنها منکر بسیاری از موارد، پیشنهادات، انتقادات و مشکلات طرح شده و هویت حقیقی وحقوقی نویسندگان و یا حامیان متن نیستیم، بلکه موادی از متن هم قابل بحث و تامل ما نیز می‌باشد.
ما که هیچ، خود رهبر فرزانه انقلاب هم بارها بر سلایق و علایق مختلف در اداره کشور تاکید داشته و رسمیت داده (نمونه عینی مجمع تشخیص ) و از انتقاد و پیشنهاد به شخص خودشان هم استقبال کرده است، اما ذکر چند نکته بسیار حائز توجه است؛
فهوای نامه منتشره، چیز جدید و موضوع خاصی در حد و اندازه شخصیت های پیوست  نداشته و عینا روی دیگر نامه های مرسوم این روزها بوده که هرکس و ناکس برای رهبرمظلوم و مقتدر ایران اسلامی می نویسد،با این تفاوت که سروته آن ،آزادی یکی دونفر معلوم الحال و سپردن حکومت به شخصی بود که ۸سال مقدرات کشور و ۶سال کلان شهر تهران در ید آنان بود و البته خدمات قابلی هم داشتند.
ولایت در طول تاریخ اسلام و انقلاب همواره، محل آزمایش های عظیم برای دوستی های ناقص و دشمنی های کامل، بیعت های سطحی وعداوت های عمیق بود وهست،تا قتل علی در محراب وبریدن سرحسین در روز روشن توجیه نشد،کسی جرائت چنین حرکت جسورانه ای را نداشت و اتفاق های تاریخی همواره زمینه سازی شدند،بعد بوقوع پیوستند.
ولایتمداری رابطه و ضابظه نمی شناسد
شما که در بسیج دانشجویی بودید، نیک دانید که نامه نگاری به ولی فقیه را چه کسانی و با چه اهدافی و دقیقا از چه زمانی شروع کردند؟و نیک تر می دانید برای ولایتمداری عنوان های قراردادی و ادعایی بسیجی، سربازی، سرداری، طلبه و حتی فرزندی و برادری و خانوادگی مصونیتی و تضمینی نمی آورد و تنها تا آخرایستادن ملاک است. در منشور نحستین بسیج دانشجویی ولایت خط قرمز هر دانشجوی بسیجی است.
بامرور وقایع،بدرو حنین، خیبر و جبهه طولانی صفین تاکربلا،کینه های متحجرانه و روشنفکرانه شروع انقلاب از منافقین تا باند مهدی هاشمی معدوم و فتنه های ۶۸ ،۷۸ و۸۸ و انحراف وریزش دوستان انقلاب از رئیس جمهور گرفته تا سرباز و سردار، همه و همه گواه روشنی است که امروز نامه تنی چند ،هرچند معدود و محدود به عنوان بسیجی و یا هر عنوان ارزشی دیگر به ولی فقیه، همان اندازه که غیر عادی است، عادی هم هست،همان اندازه که بعید و دور به نظر می رسد،قریب و نزدیک هم هست،انشاالله برای ما و شما هرگز چنین مباد!
خوشحالی دشمن از عناوین بسیج دانشجویی در این نامه، گویای واقعیت شماست
هتک حرمت،حدنشناسی، خودشیفتگی  در این نامه، در کنار خوشحالی دشمن کمین گرفته و دندان تیز کرده، شادی لندن نشینان خارجی و داخلی، استقبال رسانه های ضداسلام و انقلاب از عناوین بسیج دانشجویی در آن، گویای این واقعیت است که دانسته یا نادانسته، خواسته یا ناخواسته، به قصد عدالت و یا با توهم نزدیکی به ولایت،نامه سرگشاده شما به رهبری، اینگونه وانمود می نماید که نشانه های آشکاری از یک تلاش خائنانه  و ارتجاعی متحجرانه و بیماری بدخیمی است که قصدش، چیزی جز تکرار تاریخ نیست.
برای انقلاب تاریخ مصرف و برای رهبری دینی تعیین تکلیف نمودن کجا در سیره ی بسیجیان حقیقی بوده
با ادعای نخبه انقلابی و دانشجوی بسیجی، برای انقلاب تاریخ مصرف و زمان ختم تعیین کردن و برای رهبری دینی و ولی فقیه، تعیین تکلیف نمودن و در یک کلام نامه سرگشاده به مولای خود نوشتن، کجا در سیره ی بسیجیان حقیقی، و نخبگان انقلابی  اعم از گذشته و حال روابود؟؟ آیا مرز خصومت و انتقاد و یا اخلاق رقابت سالم را نمی دانیم؟ مرز خود با دیگر نویسندگان نامه به رهبری اعم از چپ و راست و معتدل و معترض و مخالف و معاند در کجای نامه شما لحاظ شده واساسا این گونه  برخورد با رکن رکین انقلاب و یادگار بزرگ امام راحل ،کی در شیوه ی بسیجیان و انقلابی ها مرسوم بوده است؟!
آیا اقیانوس عظیم بسیج و نیروی پرشور و شعور بسیج دانشجویی را نمی شناسید؟چگونه قانع و راضی شدید،برای دفاع از یک شخص مجرم (کم و زیادش بماند)  اینگونه بر هویت حقیقی و حقوقی خود چوب حراج بزنید؟ اگر عضوی از بسیج دانشجویی بودید یا در تشکل های انقلابی عضو بودید،هنوز می توانید باشید و به برادری های سابق برگردید ،مبادا شامل این سخن امام راحل شویم که فرمودند!خون دلی که پدر پیرتان از دست مدعی ها خورده است، هرگز از فشار و سختی های دیگران نخورده است.
 
---------------------------------------------------
شهرام مهدوی مطلق
از مسئولین ادوار بسیج دانشجویی دانشگاه


کد مطلب: 329552

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/note/329552/ادعای-نخبه-انقلابی-انقلاب-تاریخ-مصرف-تعیین-کردن-روا-نیست-ولایتمداری-رابطه-ضابطه-نمی-شناسد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1