کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

بویراحمد متشکریم

27 اسفند 1396 ساعت 11:16


ابوذر صالح‌نسب در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت؛
چند صباحی مانده به بهار طبیعت٬بهاری در پی خزان زمستان و اندوه جانسوز دنا٬بزرگان ایلم "بویراحمد سرافراز" چون بزرگانشان به پاس شجاعت‌ها و فریادهای طوفانی سوزناک غلام کهگیلویه و بویراحمدی‌ها در خونخواهی عزیزان سفرکرده بر فراز دنای استوار٬میزبان وکیل الرعایای زمانه دیارشان دکتر تاجگردون شدند و با دورانداختن کینه‌ها و کدورت‌ها دست به دست هم همزمانی شروع دگرگونی طبیعت و نزول باران پاک کننده دل‌ها و رحمت پایان ناپذیر خداوند متعال را جشن گرفتند.
چند روز قبل از آن استیضاح تاریخی و روز ماندگار مجلس و عزت آفرینی مرد شیشه ای استانمان ٬خطاب به تاجگردون ایلم کوتاه نوشتم که نه تنها بویراحمد و دنا تو را می‌خواند بلکه تمام حق خواهان و عدالت طلبان و آینده نگران عاشق این سرزمین تو و امثال تو را می‌خواند. خوشحالم که زمان زیادی نیاز نبود تا نیت خالصانه و حقانیت غلام دیارمان با غرش‌های طوفانی‌اش و گفتن جملات تاریخی‌اش که من آدم هیچ کس نیستم من غلام کهگیلویه و بویراحمدی‌ها هستم بر همگان ثابت شود.
آری٬فریادهای سهمگین و امیدبخش و سرشار از آه و درد و ناله تاجگردون از برای ملت و در خانه ملت هم حقانیت آن مرد بزرگ را بر همگان ثابت نمود و البته هم سطح انتظارت همگانی و عام المنفعه را از ایشان بسیار بالاتر برد.
به عنوان فرزند کوچکی از ایل بویراحمد ٬از موقع شناسی و قدرشناسی و همراهی بزرگان بویراحمد سربلند در این شرایط حساس تاریخی با تاجگردون دیارمان سپاسگزاری دارم و این میزبانی و استقبال را با بیتی از حافظ خوش سخن به پایان می‌رسانم و امیدوارم با اتکال به خداوند رحمن و رحیم "غلامرضا تاجگردون" در در امر خدمت رسانی به این مردم شایسته بیش از پیش حریص تر و استوارتر گردد.
"رواق منظر چشم من آشیانه‌ی توست
کرم نما و فرود آ که خانه خانه‌ی توست"
ابوذر صالح نسب از اهالی بویراحمد همیشه سرافراز


کد مطلب: 326650

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/note/326650/بویراحمد-متشکریم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1