کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

بد نگوییم به مهتاب اگر تب داریم...

18 اسفند 1396 ساعت 12:22


رضا صداقت
بازگو کردن تلاش‌ها و شایستگی‌های دکتر غلامرضا تاج گردون ضرورتی انکار ناپذیر و وظیفه همگانی ماست چرا که فرزند شایسته استان کهگیلویه و بویراحمد و افتخار و ظرفیت بسیار خوبیست برای ما. باید با اتحاد تلاش‌هایشان را جهت پیشبرد و توسعه استان استمرار و قوام بخشیم.
هجمه‌های طراحی شده از سوی افرادی خاص با نیت مشخص ما را به آن می‌دارد تا حقایق تلاش‌ها و خدمات ایشان و سنگ اندازی این افراد خاص هویدا شود و از سوی دیگر لیاقت. توانمندی و ولایتمداری ایشان برای همه مردم استان عیان شود.
ما همانگونه که به تمام فرزندان لایق این دیار. به شجاعت و دلیرمردی مردان بزرگمان سرداران شجاع و توانمند جبهه‌های دفاع مقدس افتخار می‌کنیم امروز به تلاش‌ها و زحمات مردان بزرگ و فرزندان شایسته استان بخصوص ایشان که از همان فرزندان سنگر و جبهه است به عنوان سرداران عرصه اقتصاد کشور افتخار می‌کنیم.
ما باید با اتحاد و همدلی در مسیر عزت و سربلندی کشور و بخصوص استانمان با تبعیت از رهبری حکیم و فرزانه انقلاب در راه پیشرفت ثابت قدم باشیم و تاج گردون را ظرفیتی شایسته برای رسیدن به پیشرفت اقتصادی و توسعه استان بدانیم و اجازه ندهیم افرادی با نیت شخصی و گروهی خاص با حاشیه سازی و تفرقه اندازی عرصه را برای خدمتگزاران واقعی و لایق تنگ کنند که بدون شک با این کارها فقط فرصت خدمت به استان را از ایشان گرفته‌ایم نه چیز دیگر.
نماینده ای که با داشتن اصول و شاخصه‌های کارآمدی اکنون مورد توجه تمام مردم استان کهگیلویه و بویراحمد است باید به کسانی که در پی تخریب ایشان هستند عرض کرد کسی در قلب مردم جای دارد که خدمتگزار و مطالبه گر لایقی برایشان باشد و فرصت آفرینی کند. که تاجگردون بواسطه خدمات شایسته و درایت و توانمندی خود الان علاوه بر مردم حوزه‌های انتخابیه خود مورد توجه و حمایت خاص همه مردم استان است مردمی که علاقه مند به خدمت و پیشرفت استان هستند.
مردم شریف شهرستان‌های بویراحمد و دنا حضور در مراسم تودیع و معارفه‌ها و دخالت‌های کوچک در کار مدیران را افتخار و کارآمدی نمی‌دانند مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا خدمتگزاری شجاع و توانمند از جنس غلامرضا تاجگردون می‌خواهند. خواه در گچساران و باشت باشد خواه در بویراحمد و دنا در قلب مردم استان جای دارد چون لایق اعتماد و وکالت مردمش بوده و خواهد بود.
افرادی که از سست شدن ایشان به منافع و خواسته‌های خود می‌رسند و یا حضور ایشان باعث شده ضعفشان نمایان شود و می‌خواهند با هجمه و فشارها می‌خواهند تاج گردون را خسته کنند بدانند به خیال واهی‌اند چرا که میرشکار کهگیلویه و بویراحمد خستگی ناپذیر است.
چرا که مردم شریف بویراحمد و دنا همانند گچساران و باشت مانند سد محکمی در برابر این هجمه‌ها خواهند ایستاد و اجازه نخواهند داد به مقاصدشان برسند و تاج گردون اصلاح طلب. سرباز ولایی به عنوان سردار اقتصادی کشور با تبعیت از ولایت فقیه و حمایت مردم همچنان سربلند و با اقتدار خواهد ماند و این گرد و خاکهای بی اساس نمی‌تواند وی را از هدف و تلاش‌هایش برای مردم دور سازد. مردم شریف. بافرهنگ و غیرتمند استان کهگیلویه و بویراحمد. جوانان و میراث داران سالهای سخت دفاع مقدس همه و همه خوب می‌دانند که باید شایستگی و لیاقت فرزندانشان را نیک بدانند و قدردان خدمات خدمتگزاران واقعی هستند.


کد مطلب: 323756

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/note/323756/بد-نگوییم-مهتاب-اگر-تب-داریم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1