کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

حادثه دنا؛ مسابقه «خدمت» یا «خودنمایی» و مصاحبه مدیران دوربینی

30 بهمن 1396 ساعت 18:43


متن ارسالی
از دیروز که حادثه سقوط هواپیمای تهران به یاسوج اتفاق افتاده، دائما مدیران مرتبط و بعضا غیرمرتبط سعی می کنند با مصاحبه ها و گفتگو با رسانه خود را در معرض نگاه مردم قرار دهند تا بدین وسیله خود را تلاشگر و مسئول و دلسوزه و ... نشان دهند.
اوج مصاحبه های مدیران با شبکه دنا می باشد که مرتبا درصدد مصاحبه با این شبکه هستند تا خود را به مردم نشان دهند؛ گویی هر کسی در شبکه دنا بیشتر دیده شود و مصاحبه ای داشته باشد، مسئول متعهدتری دانسته شده و این تصور غلط آسیب زا شده است. به جای این امر اگر برای حادثه پیش آمده تلاش بیشتری کنند به یقین مطلوب تر است.
نکته جالب توجه اینکه حتی مسئولین برخی ادارات غیرمرتبط که با این حوادث ارتباط چندانی ندارند و نمی توانند کار خاصی کنند نیز سعی کرده اند با حضور در محل تجمع نیروها خودنمایی کنند.
به هر حال مسابقه دوربینی مدیران مورد توجه، دست مایه ظنز و استهزاء مردم در شبکه های مجازی تبدیل شده است و مردم به جای مصاحبه های مکرر و تعریف و تمجید از یکدیگر در این مصاحبه ها، انتظار تلاش و کوشش برای حل معضل پیش آمده را دارند. این مدیران در مصاحبه های خود بعضا با ذکر نام از سایر مدیران دوربینی نیز تشکر و تمجید می کنند و اصطلاحا برای یکدیگر نوشابه هم باز می کنند.
واضح است که اگر به جای تلاش های دوربینی و مصاحبه های زیاد، پیگیر امور باشند شایسته تر است. مشاهده میدانی محل تجمع نیروهای اداری و امدادی و .. حاکی از عدم تحرک کافی است و از مسئولان تلاش بیشتری انتظار می رود.
مطمئنا اخباری و اتفاقاتی که پیش می آید را رسانه ها و خبرنگاران به موقع و در اسرع وقت انعکاس خواهند داد و ضرورتی به خودنمایی لحظه به لحظه مدیران در شبکه دنا و .... نیست.


کد مطلب: 318251

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/note/318251/حادثه-دنا-مسابقه-خدمت-یا-خودنمایی-مصاحبه-مدیران-دوربینی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1