کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

تاجگردون به تعهداتش عمل کرد؟

10 دی 1396 ساعت 11:33


متن ارسالی
هر آن کس خدمت جانان به جان کرد
به گیتی نام خود را جاودان کرد
افتخار دیارم، پرورش یافته خانواده ای متدین و انقلابی، سنگردار جبهه‌های دفاع مقدس، کسی که جانفشانی اش به پای دفاع از نظام، ولایت و مردمش تاکنون ادامه دارد. سیاستمداری شجاع و مدیری لایق و توانمند شخصیتی سخت کوش و جدی که با همه این سوابق درخشان اکنون توانسته به خوبی نیازهای اقتصادی کشور را بشناسد.
کسی که به برکت تلاش‌های جهادی‌اش این همه زیر ساخت‌های عمرانی و فرهنگی برای مردم شهرم فراهم کرده. و برای مردمش جوری خدمت نمود که وجودش موجب سرور گشت و با افتخار خدمات بی منت به یادگار گذاشت، به گونه ای که خود مردم بهترین قاضی درباره عملکردشان هستند.
نماینده ای که در حوزه‌های پروژه‌های عمرانی راههای ارتباطی اشتغال زایی بهداشت و درمان و امکانات بیمارستانی و...همه و همه گام‌های بلند و بی سابقه ای برداشته و با تلاش‌های شبانه روزی ناجی مردمش بود.
در کار و فعالیت‌های خود هرگز منافع شخصی، حزبی و گروهی را دنبال نکرد چرا که خود را وکیل و نماینده تمام مردمانش می‌دانست.
کسانی که اندکی از واقعیت فاصله گرفته‌اند بدانند مجلس عرصه نبرد سیاسی نیست مجلس امروز بیشتر از هر زمان به سردار اقتصادی ما نیاز دارد
دغدغه تاجگردون به عنوان نماینده اصلاح طلب مجلس علاوه بر سیاست اقتصاد است.
تاجگردون قدم به قدم به تعهداتش با مردمش عمل کرد و خواهد کرد، به نحوی که هر روز با گشایش نوینی در عرصه‌های مختلف شهرستان‌های گچساران و باشت روبرو هستیم و به برکت وجودش زمینه حضور نخبگان، مدیران و فرزندان لایق ما در همه جای کشور فراهم شده است.
فعالیت‌های اقتصادی و زیر ساختی مهم انجام شده همه به معنی حرکت در مسیر رونق اقتصادی استان بخصوص دو شهرستان گچساران و باشت بوده است.
حضور پر افتخارش در اقتصاد کلان کشور گام بلندی بود برای معرفی استان و بخصوص ظرفیت فرزندان این استان.
امروز بواسطه حضور پر آوازه تاجگردون گچساران بعنوان یکی از شهرستان‌های مهم و شناخته شده کشور قلمداد می‌شود.
شاید گاها افرادی خاص به خاطر انجام نشدن نیت و مطالبات شخصی به لکنت بیفتند اما مردم خوب، جوانان و نخبگان شهرستان‌های گچساران و باشت به این باور رسیده‌اند و به درستی قضاوت خواهند کرد که با حضور تاجگردون در این دو شهرستان چقدر شاهد تحخرک و تحولات مثبت در همه امور بوده‌اند. نماینده ای را نمی‌شناسم که راجع به امنیت مردم شهرش اینقدر دغدغه از خود نشان داده باشد و بااقتدار به مسئولان امر زمان برای برگرداندن امنیت مردم شهرش تعیین کند.
اگر واقعاً دغدغه اقتصادی داریم بدانیم امروز ما مردم حوزه‌های انتخابیه و همه استان وظیفه داریم در این شرایط حساس که نیاز کشور به دکتر تاجگردون در قامت یک تئوریسین اقتصادی بیشتر احساس می‌شود از ایشان بیشتر حمایت کنیم.


کد مطلب: 304130

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/note/304130/تاجگردون-تعهداتش-عمل

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1