کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

پاسخ به تحرکات انتخابات بویراحمد و ضعف‌های آن؛ نوید آمدن نوظهورها

6 دی 1396 ساعت 12:10


امیر هادی صالحی
 
ابتدا باید نگارندگان سایت‌های محلی که انتخابات را موردنقد قرار داد وقتی اطلاعات دقیقی از کاندیدها ندارند سعی بر تعریف درست و بدون هیچ‌گونه طرفداری از کاندیدی را در دستور کار خود قرار دهند.
یادتان باشد انتخابات غیرقابل‌پیش‌بینی است. و در هر شهرستانی چهره نوظهور بیشتر حرف برای گفتن دارد. و مردم از چهره‌های تکراری و آن‌های که آمدند و کاری نکردند و نتوانستند باری از دردهای مردم این شهرستان بردارند رغبتی و میلی به حمایت ندارند.
مگر کسی فکر می‌کرد دکتر روشنفکر به‌یک‌باره بیاید و حدود ۴۰ هزار رأی جمع کند.
در مورد دکتر هدایت خواه و اینکه طرفدارانش چه میگویند ضمن احترام به همه دوستان معمولاً کسی که آخر وارد گود می‌شود باید زودتر از گود خارج شود شکست هدایت خواه در انتخابات نتیجه بی‌تدبیری و به علت خودخواهی و تعصب خاص عده‌ای از طرفدارانش شده که هنوز دست‌بردار ایشان و وجه ایشان نیستند و بقای سیاسی ایشان را متزلزل کردند.
در مورد دکتر بهرامی
ایشان در سال اول حضور کمتر ولی در سال دوم بیشتر رأی آورد و مشخصاً تلاش خوبی داشته و انسان مبارز هیچ‌وقت از هدف خود کوتاه نمی‌آید مگر احساس شکست کند.
عملکرد موفق ایشان در شهرداری نشان توانمندی این شخصیت عزیز است.
و اما آقای زارع ...
ایشان را همه خوب می‌شناسند.
کسی که هنوز مشخص نکرده به‌صورت قاطع کدام جناح است ولی هرکجا که بر اساس شاخص‌های مدنظرش حرکت کرده ...
نمی‌دانم یادتان هست یا نه دور قبل انتخابات آقای رضایی آمد و جناب آقای زارع به استقبال و همراهی‌اش کرد.
آقای ولایتی آمد همین‌جور.
آقای قالیباف آمد همین‌طور و ما نفهمیدیم آخر با کدام بود.
و در این دوره قبل هم که برنده انتخابات تا حدودی مشخص بود خود را اصلاح‌طلب و حامی دولتی کرد که در دوره‌های قبل به آن‌ها رأی ندادند.
عملکرد هر شخص در طول خدمت نشان توانمندی آن و بقای حضور سیاسی آن است.
دکتر تاجگردون و آقای هاشمی به پشتوانه عملکرد خوب خود قبل از نمایندگی و خدمت‌های فراوان اعتماد مردم را جلب کردند و مردمان دو شهرستان تا حدودی خیالشان راحت است.
حالا شهرستان بویراحمد در این زمان بااین‌همه راند و فامیل گری و استخدام‌های طایفه‌ای و فامیلی و عملکرد ضعیف نمایندگان قبل نوید آمدن نوظهورهای چون دکتر روشنفکر و دکتر نیکبخت را می‌دهد.
و حال که اگر بر سر طایفه‌گرایی و این قبیل برود مطمئن وزنه به نفع دکتر روشنفکر می‌رود چون طایفه‌ای باقدرت و تصمیم‌گیری بالا دارد و سرنوشت‌ساز است. اگر ایشان طایفه‌گرایی می‌کردند در انتخابات قبل خیلی از هم طایفه‌ای‌شان رأی خود را به نفع آقایان زارع و هدایت خواه نمی‌دادند. پس مشخصاً نگارنده کبنا این را مدنظر قرار نداده است.
دکتر روشنفکر
ولی ایشان همیشه به فراجناحی و بدون مرزها و طایفه‌گرایی فکر کرده و بر این عقیده هست.
در آخر یک‌چیز را برای شما و تمامی عزیزان روشن کنم که دوستی مثل دکتر روشنفکر اصولگرا نیست و اصلاح‌طلب نیز نیست و به هر دو جناح احترام و خط مستقل با رویکرد فراجناحی فکر می‌کند..


کد مطلب: 302475

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/note/302475/پاسخ-تحرکات-انتخابات-بویراحمد-ضعف-های-نوید-آمدن-نوظهورها

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1